Me soovime jätkuvalt parandada teile pakutava teenuse kvaliteeti ja kättesaadavust, mistõttu laiendame ja investeerime tehnoloogiasse, et toetada kliente teeninduslepingutega.
Eelised:
Seadmete pidev järelevalve ja täpne vea diagnoosimine.
Aruanded seadmete riketest, ressursside lõppemise materjalidest, mis saadetakse kesksüsteemi.
Teenindusinseneri ennetav külastus enne rikke ilmnemist või tooneri saatmine enne kulumaterjalide lõppemist.
Tooneri ja kulumaterjalide automaatne tarnimine enne nende lõppemist.
Automaatne näitude kauglugemine.
Ühendame kõik järgmise põlvkonna seadmed kaugtugiplatvormiga (RSP)
Viimased püsivara versioonid, turvaparandused
Muutke seadme seadeid eemalt, et vältida või koheselt parandada teatud rikkeid, ja planeerige teeninduskülastus koos täieliku teabega.
Selle süsteemi abil saab teenust pakkuda "siin ja praegu" kliendi nutitelefoniga.
Visuaalne link annab nõu antud probleemi kohta ja annab koheseid juhiseid probleemi lahendamiseks või tõrkeotsinguks.
Konica Minolta pälvis Keypoint Intelligence'i BLI 2023-2024 kaugteeninduse edetabeli auhinna.
Võtke meiega ühendust
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings