Võib-olla küsite endalt, kas on võimalik töötada ettevõttes 80 aastat. Kui liidame kokku 20 aastat, mis meie neli kolleegi Markus Wagner, Wiebke Ostermeier, Bernd Scheibner ja Joerg Libal on Konica Minolta akadeemias töötanud, saamegi 80 aastat, mil Joerg mäletab oma alguspäevi ettevõttes väga hästi: „Alustasin oma karjääri müügiesindajana Konica Mannheimis. Esimese asjana olen osalenud 4-nädalasel müügikoolitusel. See oli parim koolitus läbi aegade ja ausalt: see muutis minu elu. Koolitust juhtisid kaks kõrget professionaalset müügikoolitajat - Matthias Bonse ja Martin Böckelmann - ning sain enam-vähem kohe aru, et treenerina töötamine on see, mida tahaksin teha. Ilma müügiosakonna kogemuseta poleks aga olnud võimalik müügikoolituse osakonda vahetada. Seetõttu otsustasin kõigepealt õppida kõike müüki ja saada esmalt edukaks müügiesindajaks. Poolteist aastat hiljem sai mu unistus teoks ja mul oli võimalus muutuda müügikoolituse osakonnaks. ”Nüüd juhib Joerg kogu Konica Minolta Akadeemiat, pakkudes parimat koolitust sisemistele kolleegidele ja müügipartneritele. Markus töötas trükikodade müügikoolituse eksperdina enne, kui asus koos ristfunktsionaalsete meeskondadega välja töötama ja kavandama koolitusi Konica Minolta uusimale tehnoloogilisele uuendusele - Workplace Hub -. Õnnelikud osalejad ja panustamine ettevõtte üldiste saavutuste saavutamisse - see on Markuse vastus, kui temalt küsitakse õnnestumise määratlust. Ta lisab: „Minu meeskond ja mina oleme edukad, kui meie osalejatel on koolitusest palju kasu ja see võimaldab neil tegutsema. ” Ja kuidas on väljakutsetega? Berndi jaoks oli “suurim väljakutse õppida kultuuridevahelises keskkonnas töötamist, sest see oli minu jaoks esimene kord suhelda mitte ainult Saksamaa, vaid ka Jaapani kolleegidega”. Kolleegide pidev toetamine, avatus ja meeskonnavaim panid ta väljakutsetest väga lühikese aja jooksul üle saama. "Mind hämmastas kõigi oma kolleegide lahkus, abivalmidus, avatus ja professionaalsus erinevatest riikidest", ütles Bernd. Oma 20-aastase kogemuse osas Konica Minolta juures lisab ta: „On suurepäraseid kolleege, minu juhtide tuge, fantastilisi tooteid, mida Konica Minolta oma klientidele pakub, ja töökeskkonda, mis võimaldab mul kasutada oma teadmisi, laieneda seda ja ideid ellu viia. ” Väärtustest rääkides on kliendikesksus Konica Minolta elus väärtus ning see on meie DNA-s. Wiebke eesmärk on “alati võimalikult palju aidata ja toetada”, tegeledes iga päev koolitus administratsiooni väliste ja sisemiste osalejate, juhtide ja kolleegidega. Millised on koostisosad 20 aastat Konica Minoltas töötades? Suurepärased kolleegid, juhtide tugi, fantastilised tooted ja teenused, töökeskkond, mis võimaldab inimestel oma teadmisi kasutada, ideid kulutada ja ellu viia, ning pidevalt muutuv, väljakutseid pakkuv ja uuenduslik keskkond ... Need on vaid mõned koostisosad, mis pange meie kolleegid nautima Konica Minoltas töötamist 20 aastat ja…. loen ikka J Mida tähendab Konica Minolta nende jaoks ühes lauses?