Kas te kujutate ette, kui suur mõju kliendile avaldub, kui tal pole enam vajadust printeri ja arvuti vahel kõndida, sest ta suudab kohe prinditöid vabastada otse oma Productionsi printimisseadme kasutajaliidesest? Meie klientide jaoks on aeg väga oluline. Las ma ütlen teile, kuidas minu idee, mis oli välja töötatud koos kolleegidega, tõi selle kasu meie klientidele. 2012. aastal asusin tööle kontoritoodete haldusesse Konica Minolta. Minu kirg leidis minu kahe põhitehnoloogiaga töötamise väga kiiresti, mis võimaldab meil integreerida seadmesse tarkvara või kohandada paneeli vastavalt kliendi vajadustele. Üks neist on OpenAPI. Mida see tähendab? Noh, see on nagu kahe rahvusvahelise inimese vaheline suhtlus: nad saavad teineteisest aru ainult siis, kui nad räägivad sama keelt ja sama sõnavara. Meie maailmas tähendab see, et tootmistrükiseadmed saavad suhelda paljude süsteemiväliste tarkvararakendustega, kui nad räägivad sama keelt. Minu programmeerimisoskus aitas mul koos oma meeskonna juhi ja välise agentuuriga luua toredaid kasutaja väljapanekuid, mida kasutasime klientidele näitustel ja sisemessidel. Koostasime naljakaid väljapanekuid, mis olid helikopteri kokpiti joondatud, et näidata kliendile, mis on võimalik. Aastal 2015 liitusin hea meelega rahvusvahelise turunduse divisjoniga, vastutasin tootmistrükiseadmete eest ja olin jälle kontaktis tootmise trükkimise põhitehnoloogiaga OpenAPI. Pärast esimesi kuud tootmistrükiseadmetega töötamist ja nende tundmaõppimist mõtlesin ma võimalusele ühendada tootmistrükiseadmed ühega kahest tehnoloogiast. TSeetõttu otsisin kasutusjuhte, mis võiksid olla meie klientidele abiks ja toovad neile reaalset kasu. Enne selle idee sügavat sukeldumist oli vaja tutvuda tarkvaraga “AccurioPro Flux”, mis oli peamine lähtekoht printimise töövoo sujuvamaks muutmisel. Idee oli luua rakendus APP nagu meie nutitelefonides meie tootmisprintimisseadmete jaoks. Selle idee ajendiks oli klientide efektiivsus ajas. Võtsin kohe ühendust ühe oma kolleegiga (Achim Ricks), kes vastutab selle tarkvara eest, ja ta oli kohe kliendi eelistest vaimustatud. Alates sellest kuupäevast üritasime välja selgitada, millised on tegelikult meie klientide nõudmised ja mis funktsioonid rakendusel peaksid olema. Pärast mõningaid kohtumisi, teste ja skype-kõnesid oli päev käes, näitasime töötavat rakendust nimega Flux Panel. Klientide tagasiside oli suurepärane! See pani mu kolleegid ja ka mina sellesse uskuma ja selle nimel võitlema. Müügikolleegide ja klientide jaoks oli üldine sõnum, et nüüd oleme esimest korda lõpetanud tootmise trükkimise riistvara ja seadmete printimise tarkvara täieliku ühtlustamise. Võib-olla küsite endalt, miks ma teile seda lugu räägin. Tahan teid julgustada, kui teil on idee ettevõttes mõnda protsessi parendada või luua midagi täiesti uut, siis proovige seda ja uskuge sellesse. Aeg, mille veedate koos kolleegidega, et oma idee reaalsusesse viia, on motiveeriv ja toob suurepärase meeskonnavaimu.