Jaga
Kas teie ettevõte soovib vähendada printimisega seotud kulusid, rakendada kogu tööpaigas digimist, suurendada tõhusust ning tagada, et töötajad saavad printida ja kopeerida ilma piirangutega isegi siis, kui printer pole lähedal saadaval? Võib-olla tahate saada põhjalikku ülevaate prindikeskkonnast ja seda kontrollida ning kaitsta ja välistada loata juurdepääsu konfidentsiaalsetele dokumentidele ning tundlikule teabele? Dispatcher Suite pakub kõiki neid võimalusi ja palju muud. Lugege lähemalt, kuidas saate vaid ühe klõpsuga viia oma prindikeskkonna tulevikku.
Tänapäeval on iga tegevusvaldkonna igas suuruses ettevõtte jaoks oluline lihtsustada keerukate prindi- ja töövoolahenduste rakendamist. Konica Minolta mõistab seda vajadust ning on loonud lihtsa ja loogilise IT-halduslahenduse, mille abil saab hõlpsalt määrata kasutajatele ja kasutajarühmadele printimis-, kopeerimis- ja skannimisõiguseid ühes platvormis – Dispatcher Suite.
Rikkalike funktsioonidega pakett on mõeldud ettevõtetele, mis tahavad prindihalduskulusid tõhusalt hallata ja vähendada. See suurendab tõhusust, rakendades digitaalseid töövoogusid ning suurendades märkimisväärselt dokumentide kaitset.
Kombineerides trükihaldust automaatse töövooga suudab Dispatcher Suite täita mitmesuguseid ettevõtte vajadusi, viies nii teie kontori tõhususe ja paindlikkuse täiesti uuele tasemele.
Dispatcher Suite on modulaarne, tänu millele on see väga skaleeritav ja tõhus iga ettevõtte jaoks. Pärast serverisse installimist kaitseb ja jälgib see kõiki multifunktsionaalsetes seadmetes ning võrguprinterites tehtud prinditöid. Pakett asendab korduvad manuaalsed paberipõhised ülesanded digitaalsete töövoogudega ning suurendab seeläbi märgatavalt kontori üldist produktiivsust ja tõhusust ning isegi kõige kogenematumad kasutajad näevad, et paketi loogilise ja ühtlustatud juhtpaneeli abil käib prindi- või skannimistööde tegemine väga lihtsalt. Paketi intuitiivsete administraatori liideste abil käib kogu ettevõtte prindi- ja töövoogude haldussüsteemi juhtimine lihtsalt ning kiirelt.
Muudab autentimise lihtsaks ja kiireks, sest seadmele usaldusväärse ning turvalise juurdepääsu saamiseks peab kasutaja sisestama ainult oma kasutajanime ja parooli, PIN-koodi või ID-kaardi. Kaitseb loata kasutamise eest, kaitstes juurdepääsu väljundseademetele ja dokumentidele, ning muudab IT-halduse lihtsaks ja loogiliseks, sest printimis-, kopeerimis- ja skannimisõiguseid saab lihtsalt kasutajatele ning kasutajarühmadele määrata.
Selle funktsiooni abil saavad kasutajad edastada prinditöid teie võrgu ükskõik mis asukohas asuvasse hallatud printerisse, mis väljastab prinditööd just õigel ajal ja õiges asukohas. Kaitseb kõiki prinditöid, mis saadetakse ükskõik millisesse prindikeskkonda kuuluvasse seadmesse ilma, et peaksite installima lisaprindidraivereid. See vähendab kulusid ja paberi raiskamist, mis on seotud töödega, mis küll saadetakse printerisse, aga mis osutuvad ebavajalikuks. Töötab sujuvalt nii ühe kontori kui ka eri mandritel asuvate kontorite keskkonnas ning vähendab vajadust serverite järele, sest keerukaid prinditöid saab hallata kliendi tööjaamades (CBPR).
Võimaldab kõigi prinditööde jälgimist ja aruandlust, luues praktilise lahenduse ettevõtetele, kes soovivad jälgida, kes, kus, millal ja mida nende prindikeskkonnas teeb. Eelmääratletud või kohandatud haldusaruanded pakuvad faktidele tuginevaid andmeid ja kasutusauditeid koos kommenteeritud ning jätkusuutlikkuse aruannetega, mis sisaldavad tipptasemel kokkuvõtlike tulemusi ja jätkusuutlikkuse teavet.
Selle mooduli abil saavad administraatorid määrata eri kasutajatele individuaalseid prinditingimusi, sh anda juurdepääsuõiguse ainult mustvalgele printimisele või muuta kohustuslikuks kahepoolne printimine. Printimise haldamist saab rakendada eelmääratud reeglite kogu abil ja kasutajaid teavitatakse uue reegli rakendumisel.
See moodul on ülivajalik haridusasutustele ja projektipõhistele keskkondadele, kus prindi-, skannimis- ja kopeerimiskulud tuleb teenust kasutanud isikult sisse nõuda. Individuaalsed ja rühmakontod toetavad haldustoiminguid ning süsteem toetab hinnakirjasid, kulukeskuseid, arvelduskoode ja kasutuskvoote kulude lihtsaks arvestamiseks.
Selle mooduli abil saavad kasutajad saata prinditöid mobiilseadmest, kasutades selleks e-posti või veebi teel edastamise lehte. See suurendab liikuvust, sest kasutajad saavad nüüd edastada prinditöid ka mujal kui ainult oma töökohas. Moodul pakub turvalist mobiilprintimist meili või veebirakenduse kaudu ning juhtmevaba printimist Maci ja iOS-i mobiilseadmetele, mis tagab mugava ja turvalise printimise ka ringi liikuvatele töötajatele ning laseb prinditöid edastada ka külalistel.
Rikkalik tööriistakomplekt pakub võimsaid automaatseid dokumentide töövoogusid, mille abil saab peaaegu pingutuseta dokumente jäädvustada, indekseerida ja vajalikku kohta suunata. Sisaldab võimast töövoo koostamise tööriista Workflow Builder, millega saate luua keerukaid töövoogusid, ning pakub rohkelt võimalusi kolmandate osapoolte teenustega (Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive jms) ühenduse loomiseks.
As a print management and document capture solution, the Dispatcher Suite platform comprises Dispatcher Paragon for print management and Dispatcher Phoenix for automated workflows. The feature-rich suite has been designed for companies that want to effectively manage and reduce their print services costs, enhance efficiency by implementing digital workflows, and increase their document security.
Dispatcher Suite on loodud ettevõtetele, mis peavad vähendama kogu ettevõtte ulatuses printimisega seotud kulusid ning tagama samas, et töötajad saavad teha prindi- ja kopeerimistöid ilma piiranguta isegi siis, kui printer pole läheduses saadaval.
See annab põhjaliku ülevaate prindikeskkonnast ja võimaldab seda juhtida, luues aruandeid selle kohta, kes mida printis, millal ja kus see toimus ning kui palju prinditi. Nii saate edastada prindikulusid teenuste kasutajatele.
Dispatcher Suite kaitseb kogu prindikeskkonda, takistades muuhulgas loata juurdepääsu konfidentsiaalsetele dokumentidele ja tundlikule ettevõtte teabele. See ühendab ettevõtte kõik kontorid ja harud ning võimaldab dokumente väljastada just vajalikus kohas, lihtsustades skannimise ja dokumentide töövooge terves ettevõttes, edendades eri protsesside ja töörutiinide digimist ning parandab üldiselt tõhusust, suurendades töövoogude automatiseerimist.
Dispatcher Suite vastab kõigile teie vajadustele ja isegi ületab neid, võimaldades organisatsioonidel absoluutse efektiivsusega hallata ning kaitsta kogu prindi- ja skannimistaristut.
Enamik Konica Minolta seadmeid on varustatud HDD ja ülimalt töökindlate tsentraalse mäluseadme turvamehhanismidega, mis tagavad, et konfidentsiaalsed andmed ja muu tundlik ettevõtte teave on alati kaitstud. Konica Minolta pakub kõrgeimal tasemel turvet, mida näitab ISO 15408 ühiskriteeriumite sertifikatsioon.
Tutvuge arvukate võimalustega, kuidas Konica Minolta tarkvaratooted saavad toetada teie tegevust. Konica Minolta aitab lahendada ettevõttesiseseid probleeme, ühtlustab eri tööstiile ja pakub teie tegevusvaldkonna vajadustele vastavaid tarkvaralahendusi. Konica Minolta jaoks on teie vajadused alati kõige tähtsamad, tänu millele suudab ta täita ka kõige nõudlikumate globaalsete organisatsioonide tarkvaravajadusi. Süsteemi abil saate kontrollida kõigi prindi- või kopeerimistööde kulusid, luua täpsemaid turvameetmeid, mis aitavad tagada, et tundlikud dokumendid ei satu võõrastesse kätesse ning teha palju muud.
Meie kogenud ekspertteadmistega spetsialistid vastavad teie kõigile küsimustele ja selgitavad, kuidas toodet kasutada. Meie teenused töötavad teie huvides tugisüsteemis, mille eesmärk on tagada, et teie ja teie ettevõte saaksid lahendusi täielikult kasutada. Pakume laia valikut teenuseid, sh konsulteerimisteenustega kombineeritavaid optimeeritud trükiteenuseid, riist- ja tarkvara juurutamist, dokumentide kulutusi vähendavat töövoo haldamist ning nutikaid turvateenuseid, mis aitavad teie ettevõtet kaitsta.
Dispatcher Suite’i loomisel peeti silmas ettevõtte vajadusi ning üheks selliseks vajaduseks on võimalus installida uus platvorm nii kiiresti ja lihtsalt, et töötajad isegi ei märka muudatust enne, kui see muudab nende tööelu.
Konica Minolta Dispatcher Suite pakub ühe klõpsuga installimist ja kasutuskogemust ning loogilist paneeli disaini, tänu millele toimub teie ettevõtte või organisatsiooni üleminek uuele reeglipõhisele süsteemile täiesti valutult.
Dispatcher Suite sisaldab muuhulgas järgmiseid funktsioone.
Arendamisel peeti silmas parima kasutuskogemuse pakkumist, mistõttu on sellel funktsioonil loogilise disainiga paneel, mille abil saab süsteemi lihtsalt kasutada ning mis võimaldab kasutajal vaid ühe klõpsuga liikuda skannimiskuvalt printimiskuvale ja tagasi. Dispatcher Paragon haldab töötajate printimiskogemust ja Phoenix ettevõtte töövooge.
Kuna Dispatcher Suite kasutab ainult ühte installerit, siis vähendab see kohe administraatori tööd, muutes installimise kiiremaks ja lihtsamaks kui kunagi varem.
Selle funktsiooni abil saavad paketi Dispatcher Suite kasutajad logida süsteemi sisse vaid ühe kasutajanime ja parooliga, tänu millele saavad nad kasutada printimis- ja skannimisrakendusi kiirelt ning lihtsalt.