Optimeerige lepinguhaldust automaatsete protsessidega

Täiuslik lepinguhaldus suurendab läbipaistvust ja vähendab kulusid

Nutikas lähenemine: digitaalne lepinguhaldus.


Lepingute haldamine pole lihtne olenemata sellest, kas need on sõlmitud klientide, tarnijate, partnerite või töötajatega ning isegi näiliselt süütu eksimuse tagajärjeks võib olla trahv lepingutingimuste rikkumise eest, ärivõimaluse kaotsiminek ning isegi kallis juriidiline audit. Paberkandjatega käsitsi tehtavate töödega seotud raskused ja ebatõhusused suurenevad selliste probleemide esinemise tõenäosust.

Olenemata sellest, kas haldate tegevuslepinguid, koostöö raamlepinguid, litsentsi- või hooldustööde lepinguid või lihtsalt nendega seotud lepingulisi kohustusi – konkreetse lepinguga seotud dokumentide (sh meilide, protokollide jms) digitaalne jäädvustamine on täpsema kontrolli ja parema ülevaate aluseks. 


Automaatsed protsessid ja andmebaasisüsteem võimaldab teil lepinguid tõhusamalt hallata, organiseerida kontrollimist, hankimist ja arhiivimist, automatiseerida protsesse ning teha palju muud.

Lepinguhaldus

Lepinguhaldus

Lepingute digimine

Lepingute digimine kõrvaldab protsessist täielikult paberi, mis lihtsustab talletamist ja otsimist, sest lepingud asuvad kõik ühes tsentraalses andmebaasis, tänu millele saate oma ettevõtte lepingudokumente hõlpsalt ja tõhusalt hallata. Tänu Konica Minolta lepinghalduse tööriistadele on nüüd vaid ühe nupuvajutusega saadaval kogu vajalik teave, alustades lepingu kogu sisu tekstiotsingust ja lõpetades lepingu asjakohaste parameetrite analüüsini.

Lisaks tagavad sellised funktsioonid nagu kõigi dokumentide ühtsesse süsteemi kaardistamine ja automaatsete meeldetuletuste loomine, et te ei unusta kunagi ühtegi lepinguperioodi ega tähtaega. Kõik see tähendab, et tähtaegade unustamine on nüüd minevik ning saate lepingutingimustest täielikult kasu lõigata.

Riistvara
hardware icon
Konica Minolta printimise riistvara

Kas otsite parimat digitaalse prindi- ja trükitöö jõudlust? Te olete selle leidnud. Konica Minolta trüki- ja prinditööde riistvara on valdkonna etalon ning need seadmed suudavad pakkuda revolutsioonilist värviliste kujutiste kvaliteeti, ülikiiret mustvalget väljundit ja professionaalseid liinisiseseid viimistlusvalikuid, et täita teie keerukate tööde nõudmisi ja teha palju muud. Olenemata teie ettevõtte suurusest või tegevusvaldkonnast võimaldab meie prindi- ja trükitööde riistvara teil oma prindi- ning trükitööde taristut üles ehitada, digitaalset sisu hallata, rakendada tipptasemel mõõtevahendeid ja tutvuda muude lahendustega, mis aitavad teil töövoogu tundmatuseni muuta.

Tarkvara
software icon
Konica Minolta tarkvaratooted

Tutvuge arvukate võimalustega, kuidas Konica Minolta tarkvaratooted saavad toetada teie tegevust. Konica Minolta aitab lahendada ettevõttesiseseid probleeme, ühtlustab eri tööstiile ja pakub teie tegevusvaldkonna vajadustele vastavaid tarkvaralahendusi. Konica Minolta jaoks on teie vajadused alati kõige tähtsamad, tänu millele suudab ta täita ka kõige nõudlikumate globaalsete organisatsioonide tarkvaravajadusi. Süsteemi abil saate kontrollida kõigi prindi- või kopeerimistööde kulusid, luua täpsemaid turvameetmeid, mis aitavad tagada, et tundlikud dokumendid ei satu võõrastesse kätesse ning teha palju muud.

Teenused
service icon
Alati teie teenistuses

Meie kogenud ekspertteadmistega spetsialistid vastavad teie kõigile küsimustele ja selgitavad, kuidas toodet kasutada. Meie teenused töötavad teie huvides tugisüsteemis, mille eesmärk on tagada, et teie ja teie ettevõte saaksid lahendusi täielikult kasutada. Pakume laia valikut teenuseid, sh konsulteerimisteenustega kombineeritavaid optimeeritud trükiteenuseid, riist- ja tarkvara juurutamist, dokumentide kulutusi vähendavat töövoo haldamist ning nutikaid turvateenuseid, mis aitavad teie ettevõtet kaitsta.

Lepinguhaldus: kõik funktsioonid, mida vajate (ja võib-olla veel üks või kaks)

Nagu igaüks, kes on kunagi pidanud lepingutega tegelema, võib rääkida, kipuvad dokumendid asjaga seotud osakondade arhiividesse kaduma, mille tagajärjeks on ajamahukas otsimine. Nii võite kiiresti kaotada toimuvast ülevaate ning lepinguperioodid ja tähtajad võivad hõlpsalt ununeda. Kõik see tähendab asjatud aja- ja rahakulu. 


Konica Minolta digitaalne lepinguhalduse lahendus aitab teil nüüd kõiki ettevõtte lepingudokumente tõhusalt ja efektiivselt hallata. See pakub teie ettevõttele või organisatsioonile muuhulgas järgmiseid eeliseid: tsentraalne lepinguhaldus, läbipaistvus vaid ühe nupuvajutusega, automaatsed protsessid, lepingute lihtne hindamine, finantskontrolli toetamine, lepingute heakskiitmise läbipaistvad, paindlikud ja täielikult dokumenteeritud töövood, andmeturve ja palju muud. 


Lepinguhalduse kasutamine pakub teie ettevõttele muu hulgas järgmiseid eeliseid.

   

   

Kiirusfunktsiooni ikoon

Kulude säästmine tänu kiirele otsingule ja lepingu kõigi eeliste optimaalsele kasutamisele

Tehnoloogia ikoon

Suurem läbipaistvus tänu tsentraalsele lepingute haldamisele

Kohandamisfunktsiooni ikoon

Maksimaalne andmeturve revisjonikindla arhiivimise ja dokumentide kinnitamise protsessiga

Produktiivsusfunktsiooni ikoon

Automaatsed meeldetuletused aitavad vältida tähtaegade ületamist

Mobiilsusfunktsiooni ikoon

Täiuslik integreerimine olemasolevate CRM-/ERP-süsteemidega

Lepinguhalduse lahendus, mida olete oodanud

Lepinguhalduse lahendus, mida olete oodanud

Võtke meiega ühendust

Kui soovite arutada mõne meie eksperdiga, milliseid eeliseid pakuks teile see, kui Konica Minolta paneks kokku just teie ettevõtte vajadustele sobiva lepinghalduse lahenduse, klõpsake alloleval lingil „Võte meiega ühendust“.