Puuteaistingud
Joann Peck ja Jennifer Wiggins ütlevad, et toote puudutamine parandab suhtumist tootesse ja suurendab selle ostmise tõenäosust ning parandab kindlustunnet toote hindamisel.
„Pakendil olevad taktiilsed elemendid annavad panuse brändi üldisele imagole“
Seda arvestades on turule toodud uusi taktiilseid efekte pakkuvad trükitehnoloogiaid, mis meelitavad tarbijaid tooteid puudutama.
Mõni tõend viitab isegi sellele, et tootepakendil olevad taktiilsed elemendid annavad oma panuse toote üldisele tootemargi mainele. Hiljutine uuring näitas, et mida kauem inimene esemele keskendub, seda suurema tõenäosusega valivad nad selle eseme ja annavad sellele parema hinnangu. Kui toote välimus köidab tähelepanu, siis tarbija puudutab seda suurema tõenäosusega ning kui ta puudutab toodet, siis suureneb ka selle ostmise tõenäosus.
„Silmapaistev pakend köidab kliendi tähelepanu“
Kuna tänapäeval on kauplustes saadaolev tootevalik väga lai, siis peavad tootemargi omanikud oma toodet konkurentide hulgast esile tõstma. Sellest tulenevalt peab pakend kõigepealt kliendi tähelepanu köitma. Joann Pecki ja Jennifer Wigginsi uuringu kohaselt võib tootepakend, mida on huvitav puudutada, suurendada müüki isegi siis, kui pakendi puudutamine ei anna toote kohta lisateavet.
(Allikas: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu; „Sensory Aspects of package design“; 2017)
Tundub, et kui klient puudutab ja tajub pakendil efekte (nagu ruumiline UV-punktkate), siis muudab see toote talle atraktiivseks. Ja see on hea uudis kõigile.
Puuteaistingud aitavad impulssoste suurendada
Teine uuring „The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership“, mille 2013. aastal tegid Peck ja Suzanne B. Shu, näitas, et lihtsalt vaatamisega võrreldes suurendas vaatamine ja puudutamine psühholoogilist omanikutunnet ning hinnangut vastavalt 22% ja 24% võrra. Aradhna Krishna, Luca Ciani ja Nilüfer Z. Aydinoglu 2017. aasta uuring „Sensory Aspect of Package Design“ näitas aga, et fooliumiga kaunistatud pakendid suurendasid toote atraktiivsust kuni 2,5 korda.
Trükiste kaunistamiste tehnikate lisaeelised teie kui trükiteenuste pakkuja jaoks
Uued kaunistamistehnikad ja digitaalsed lakkimistehnoloogiad, nagu digitaaltrükiste punktkatmine, spetsiaalsete alade esiletõstmine ja 3D-efektide lisamine võimaldavad trükiteenuste pakkujatel loomingulise lähenemise täiesti uuele tasemele viia ning sellest tulenevalt ka tipptasemel hindu seada. Lisage standardsele trükisele kolmemõõtmeline lakk ja fooliumkaunistus ning muudate selle esmaklassiliseks tooteks.
Kliendid hindavad uuenduslikku lähenemist ja on nõus selle eest ka rohkem maksma. 2016. aasta uuringus „CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence“ esitati prinditeenuste pakkujatele järgmine küsimus: „Kui suure lisatasu või protsentuaalse juurdehindluse saate lisada trükise kaunistamise eest võrreldes tavalise CMYK-digitaaltrükisega?“ Euroopas asuvad trükitööde ostjad ütlesid, et oleksid tavalise CMYK-trükisega võrreldes nõus digitaalse trükise kaunistamise eest maksma kuni 89% võrra rohkem. Trükiste ostjad ütlesid, et nõustuksid maksma suurimat lisatasu tekstureeritud (kuni 89%), fooliumi (82%) ja metalsete efektide (51%) eest, mida saab selle tehnoloogiaga luua. Spetsiaalsete värvide (28%), fooliumite (28%) ja tekstureeritud viimistluste (27%) puhul vastas suurim protsent vastanutest, et nad küsivad nende eest 50% või kõrgemat lisatasu.
Kaunistuste kasutamine on kasulik kõigi trükitööstuse osaliste jaoks, sest ühest küljest köidavad need tähelepanu müügikohas ja teisest küljest saavad trükiteenuse osutajad küsida toodete turustamisega tegelevatelt ettevõtetelt suuremaid tasusid.
Pärast turule sisenemist on MGI muutnud trükiste kaunistamise soodsamaks ja seda ei kasutata enam ainult tipptasemel tööde puhul. MGI seeria JETvarnish 3D pakub dünaamilist digitaal- ja ofsettrüki ning prinditud materjalide täiustamist unikaalsete ruumiliste laki- ja fooliumtekstuuride jugatrüki rakendustega. Trükkimist on kasutatud atraktiivseteks ja silmapaistvateks rakendusteks, nagu sisedisain, turismisektori tootekataloogid ja brošüürid, toitlustussektori menüüd ja päevapakkumised, tarbekaupade luksuslikud pakendid, turunduskampaaniate postituskampaaniad ja reklaamid ning paljude muude sektorite tooted.
Seega, kui soovite olla trükitööstuse esirinnas, siis vajate digitaalset lakkimistehnoloogiat. Võib-olla mõtlete, kuhu see kõik võib edasi areneda? Millised tajud vallutab tehnoloogia järgmisena? Kas uued trükitehnoloogiad suudavad äkki tekitada turismibrošüüris õrnalt randa loksuvate lainete heli või menüüs meeldivat toidulõhna? See tundub võimatu, aga seda öeldi ka taktiilsete trükiste kohta.
Kas soovite äkki arutada mõne meie eksperdiga, kuidas MGI digitaalne lakkimistehnoloogia võiks olla kasulik teie ettevõttele?
MGI pakub mitmesuguseid lakkimisvalikuid, mis annavad kiiresti teie käsutusse kaunistamistehnoloogia eelised ning suurendavad teie tasuvust. Kui tahate lisateavet selle kohta, kuidas saate meie revolutsiooniliste kaunistustehnikatega trükitööstuse tuleviku investeerida ning soovite võib-olla ka riistvara katsetada, siis klõpsake lingil „Võtke meiega ühendust“ ja räägime peagi teiega lähemalt.