Kaunistused – viige oma trükised uuele tasemele digitaalse lakkimistehnoloogiaga

Miks on äriliselt kasulik pakkuda eri aistinguid köitvaid kogemusi?

Pakkuge tekstiga aistingulisi kogemusi. Te ei kahetse seda.


Haptilise tehnoloogiaga saab simuleerida puudutamist digitaalses keskkonnas ning tänapäeva kõige edukamad trükikojad juba täiendavad oma teenuseid, kasutades seda tehnoloogiat atraktiivsema ja loomingulisema kogemuse pakkumiseks. MGI revolutsiooniline haptiline digitaalne lakkimistehnoloogia muudab sellise taktiilse lähenemise potentsiaalsetele klientidele äriliselt väga mõistlikuks.

Berit Hillmer
quotation marks

Iga päev ettevõttes Konica Minolta on teistest erinev ning alati puutume kokku uute väljakutsetega, millega meie meeskond peab tegelema ja mis tuleb lahendada. Minu tööülesanded on erakordselt mitmekesised ning olenevad kliendi spetsiaalsetest vajadustest ja konkreetsest olukorrast.

Berit Hillmer

Globaalsed suurkontod

Lugematud ofset- ja digitaaltrüki trükikojad pakuvad tänapäeval standardteenusena „lihtsalt trükkimist“. Kuid turu visionäärid otsivad võimalusi toodete mitmekesistamiseks ja täiustamiseks, luues uusi ligitõmbavaid trükiprotsesse. Trükiteenuste osutajad on alati saanud lisada spetsiaalseid efekte, nagu punktlakk, kolmemõõtmelised trükised ja metalne läikiv välimus. Tavapäraste tootmismeetodite puhul oli see aga sageli ebaefektiivne ja ajamahukas, mis välistas nende teenuste osutamise – seda eriti lühikese tähtaja ja väikse tiraažiga tööde puhul. Kuid tänu tuntud Prantsuse ettevõtte ja strateegilise partneri MGI uuele digitaalsele lakkimistehnoloogiale saab Konica Minolta tuua trükitööstusesse täiesti radikaalseid uuendusi, andes teenuseosutajatele võimaluse pakkuda nii otsestele klientidele kui ka lõppkasutajatele midagi täiesti erilist (ning võimaldada neil samas ka oma kasumit suurendada).


Uus tehnoloogia 

Uus tehnoloogia võimaldab klientide trükiseid punktkatta, tuua esile konkreetseid alasid ja lisada 3D-efekte, pakkudes täiesti uudseid taktiilseid ja eredaid trükitooteid, mille abil teie ettevõtte nimi kogub kindlasti tuntust ja tõuseb esile teiste tavaliste trükikodade hulgast. MGI digitaalne tehnoloogia muudab trükitööd erakordseteks ja vastupandamatuteks toodeteks, mis tõmbavad ning köidavad teie klientide ja teie kliendi klientide tähelepanu.


Digitaalne lakkimistehnoloogia sobib täiuslikult mitmesugusteks rakendustest, alustades raamatutest ja lõpetades eksklusiivsete visiitkaartidega, tipptasemel kutsete, pakendite, müügikoha materjalide ja palju muuga. See pakub parimat funktsioonide valikut, sh kogu lehe skannimine, suur tootlikus ühe-etapilise trükkimisega, kasutuslihtsus ja palju muud, tänu millele on kogu kogemus teie vahetute klientide jaoks palju meeldivam. (Ja nad on nõus selle eest ka tavapärasest enam maksma.)



kaunistuse trükinäide madu


Trükiturg areneb kiiresti. Toodetega, mis sarnanevad kõigi teiste toodetega, ei ole enam võimalik suurt kasumit teenida. Seetõttu investeerivad turu visionäärid digitaalsesse lakkimistehnoloogiasse, mis on uus trükiste kaunistamise tehnoloogia, mille abil saab kasutada täiesti uuel tasemel loomingulisust, tõsta tooteid teiste hulgast esile ning võimaldada klientidel pakkuda veelgi atraktiivsemaid ja meeldejäävamaid tooteid ning muuta trükiprotsess kõigi osaliste jaoks kasulikuks.


MGI JETVARNISH 3D-TEHNOLOOGIAaitab teil uusi potentsiaalseid kliente ligi meelitada ja realiseerida kasulikke ärivõimalusi, sest saate pakkuda klientidele ülitäpset punktkatmist, suudate käidelda nii suure kui ka väikse tiraažiga digitaalse ja ofsettrüki originaale ning isegi muuta kattematerjalide paksust, et luua atraktiivseid trükiseid, mille ruumilised efektid muudavad sõnumiedastuse veelgi tõhusamaks. See uus ja põnev tehnoloogia peaks pakkuma huvi igale tooner-, ofset- või prindisüsteemi kasutavale trükiteenuste osutajale ning selle abil on võimalik mitmesuguseid eri tooteid loominguliselt täiustada. 


Mis on trükiste kaunistamise tehnikad ja kuidas need võiksid minu ettevõttele kasulikud olla?

Trükis võib olla lihtsalt paberil, tootel või sildil olev tint, aga kaunistused muudavad selle taktiilseks ehk kombatavaks kogemuseks, mis annab teile suure konkurentsieelise. Kui klient tunneb pakendil ruumilisi sõnu, siis on palju suurem tõenäosus, et ta puudutab pakendit ja veelgi suurema tõenäosusega ostab selle. Kaunistusi saab liinisiseselt lisada teatud digitaalsetes trükimasinates ja liiniväliselt spetsiaalsete kaunistamislahendustega.


Trükiste kaunistused – viimistlus, mis tekitab teis, teie klientides ja teie klientide klientides hea tunde

Seda tausta arvestades otsivad ühe enam trükiteenuste osutajaid ja turustajaid võimalusi, kuidas lisada oma toodetele neid erakordseid efekte, et tõsta oma tooted teiste brändide hulgast esile ja lisada trükistele puudutatavaid lisaväärtusi. Tarbekaubastumise protsessid mõjutavad paljusid tooteid ning kaunistused ei aita üksnes ükskõik millisel tootel silma paista ja teistest eristuda, vaid need aitavad võidelda ka hinnalangusega. Varem kasutati kaunistusi ainult esmaklassiliste toodete puhul, kuid tänapäeval kasutatakse neid efekte hügieeni- ja juuksehoolduse toodete, toidu- ning kondiitritoodete, kosmeetika tööstuse ja paljude teiste tööstuste toodete puhul. 

Feel it yourself!

Tactile sensation increases impulse purchases

Order sample kit
endowment effect embellishment

„Kui ma seda puutun, siis pean selle endale saama“

„Kui ma seda puutun, siis pean selle endale saama“

Puuteaistingud

Joann Peck ja Jennifer Wiggins ütlevad, et toote puudutamine parandab suhtumist tootesse ja suurendab selle ostmise tõenäosust ning parandab kindlustunnet toote hindamisel.


„Pakendil olevad taktiilsed elemendid annavad panuse brändi üldisele imagole“

Seda arvestades on turule toodud uusi taktiilseid efekte pakkuvad trükitehnoloogiaid, mis meelitavad tarbijaid tooteid puudutama.
Mõni tõend viitab isegi sellele, et tootepakendil olevad taktiilsed elemendid annavad oma panuse toote üldisele tootemargi mainele. Hiljutine uuring näitas, et mida kauem inimene esemele keskendub, seda suurema tõenäosusega valivad nad selle eseme ja annavad sellele parema hinnangu. Kui toote välimus köidab tähelepanu, siis tarbija puudutab seda suurema tõenäosusega ning kui ta puudutab toodet, siis suureneb ka selle ostmise tõenäosus.


„Silmapaistev pakend köidab kliendi tähelepanu“

Kuna tänapäeval on kauplustes saadaolev tootevalik väga lai, siis peavad tootemargi omanikud oma toodet konkurentide hulgast esile tõstma. Sellest tulenevalt peab pakend kõigepealt kliendi tähelepanu köitma. Joann Pecki ja Jennifer Wigginsi uuringu kohaselt võib tootepakend, mida on huvitav puudutada, suurendada müüki isegi siis, kui pakendi puudutamine ei anna toote kohta lisateavet. 

(Allikas: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu; „Sensory Aspects of package design“; 2017)


Tundub, et kui klient puudutab ja tajub pakendil efekte (nagu ruumiline UV-punktkate), siis muudab see toote talle atraktiivseks. Ja see on hea uudis kõigile.


Puuteaistingud aitavad impulssoste suurendada

Teine uuring „The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership“, mille 2013. aastal tegid Peck ja Suzanne B. Shu, näitas, et lihtsalt vaatamisega võrreldes suurendas vaatamine ja puudutamine psühholoogilist omanikutunnet ning hinnangut vastavalt 22% ja 24% võrra. Aradhna Krishna, Luca Ciani ja Nilüfer Z. Aydinoglu 2017. aasta uuring „Sensory Aspect of Package Design“ näitas aga, et fooliumiga kaunistatud pakendid suurendasid toote atraktiivsust kuni 2,5 korda.


Kaunistamine – statistika ja turuaruanded


Trükiste kaunistamiste tehnikate lisaeelised teie kui trükiteenuste pakkuja jaoks

Uued kaunistamistehnikad ja digitaalsed lakkimistehnoloogiad, nagu digitaaltrükiste punktkatmine, spetsiaalsete alade esiletõstmine ja 3D-efektide lisamine võimaldavad trükiteenuste pakkujatel loomingulise lähenemise täiesti uuele tasemele viia ning sellest tulenevalt ka tipptasemel hindu seada. Lisage standardsele trükisele kolmemõõtmeline lakk ja fooliumkaunistus ning muudate selle esmaklassiliseks tooteks. 


Kaunistamine – valmisolek rohkem maksta


Kliendid hindavad uuenduslikku lähenemist ja on nõus selle eest ka rohkem maksma. 2016. aasta uuringus „CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence“ esitati prinditeenuste pakkujatele järgmine küsimus: „Kui suure lisatasu või protsentuaalse juurdehindluse saate lisada trükise kaunistamise eest võrreldes tavalise CMYK-digitaaltrükisega?“ Euroopas asuvad trükitööde ostjad ütlesid, et oleksid tavalise CMYK-trükisega võrreldes nõus digitaalse trükise kaunistamise eest maksma kuni 89% võrra rohkem. Trükiste ostjad ütlesid, et nõustuksid maksma suurimat lisatasu tekstureeritud (kuni 89%), fooliumi (82%) ja metalsete efektide (51%) eest, mida saab selle tehnoloogiaga luua. Spetsiaalsete värvide (28%), fooliumite (28%) ja tekstureeritud viimistluste (27%) puhul vastas suurim protsent vastanutest, et nad küsivad nende eest 50% või kõrgemat lisatasu. 



Kaunistamine – trükiste kaunistamise eest tasu küsimine


Kaunistuste kasutamine on kasulik kõigi trükitööstuse osaliste jaoks, sest ühest küljest köidavad need tähelepanu müügikohas ja teisest küljest saavad trükiteenuse osutajad küsida toodete turustamisega tegelevatelt ettevõtetelt suuremaid tasusid. 


Pärast turule sisenemist on MGI muutnud trükiste kaunistamise soodsamaks ja seda ei kasutata enam ainult tipptasemel tööde puhul. MGI seeria JETvarnish 3D pakub dünaamilist digitaal- ja ofsettrüki ning prinditud materjalide täiustamist unikaalsete ruumiliste laki- ja fooliumtekstuuride jugatrüki rakendustega. Trükkimist on kasutatud atraktiivseteks ja silmapaistvateks rakendusteks, nagu sisedisain, turismisektori tootekataloogid ja brošüürid, toitlustussektori menüüd ja päevapakkumised, tarbekaupade luksuslikud pakendid, turunduskampaaniate postituskampaaniad ja reklaamid ning paljude muude sektorite tooted. 


Seega, kui soovite olla trükitööstuse esirinnas, siis vajate digitaalset lakkimistehnoloogiat. Võib-olla mõtlete, kuhu see kõik võib edasi areneda? Millised tajud vallutab tehnoloogia järgmisena? Kas uued trükitehnoloogiad suudavad äkki tekitada turismibrošüüris õrnalt randa loksuvate lainete heli või menüüs meeldivat toidulõhna? See tundub võimatu, aga seda öeldi ka taktiilsete trükiste kohta.


Kas soovite äkki arutada mõne meie eksperdiga, kuidas MGI digitaalne lakkimistehnoloogia võiks olla kasulik teie ettevõttele? 

MGI pakub mitmesuguseid lakkimisvalikuid, mis annavad kiiresti teie käsutusse kaunistamistehnoloogia eelised ning suurendavad teie tasuvust. Kui tahate lisateavet selle kohta, kuidas saate meie revolutsiooniliste kaunistustehnikatega trükitööstuse tuleviku investeerida ning soovite võib-olla ka riistvara katsetada, siis klõpsake lingil „Võtke meiega ühendust“ ja räägime peagi teiega lähemalt.

„Kui ma seda puutun, siis pean selle endale saama“

„Kui ma seda puutun, siis pean selle endale saama“

Puuteaistingud

Joann Peck ja Jennifer Wiggins ütlevad, et toote puudutamine parandab suhtumist tootesse ja suurendab selle ostmise tõenäosust ning parandab kindlustunnet toote hindamisel.


„Pakendil olevad taktiilsed elemendid annavad panuse brändi üldisele imagole“

Seda arvestades on turule toodud uusi taktiilseid efekte pakkuvad trükitehnoloogiaid, mis meelitavad tarbijaid tooteid puudutama.
Mõni tõend viitab isegi sellele, et tootepakendil olevad taktiilsed elemendid annavad oma panuse toote üldisele tootemargi mainele. Hiljutine uuring näitas, et mida kauem inimene esemele keskendub, seda suurema tõenäosusega valivad nad selle eseme ja annavad sellele parema hinnangu. Kui toote välimus köidab tähelepanu, siis tarbija puudutab seda suurema tõenäosusega ning kui ta puudutab toodet, siis suureneb ka selle ostmise tõenäosus.


„Silmapaistev pakend köidab kliendi tähelepanu“

Kuna tänapäeval on kauplustes saadaolev tootevalik väga lai, siis peavad tootemargi omanikud oma toodet konkurentide hulgast esile tõstma. Sellest tulenevalt peab pakend kõigepealt kliendi tähelepanu köitma. Joann Pecki ja Jennifer Wigginsi uuringu kohaselt võib tootepakend, mida on huvitav puudutada, suurendada müüki isegi siis, kui pakendi puudutamine ei anna toote kohta lisateavet. 

(Allikas: Joann Peck & Jennifer Wiggins; It Just Feels Good: Customers' Affective Response to Touch and Its Influence on Persuation; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu; „Sensory Aspects of package design“; 2017)


Tundub, et kui klient puudutab ja tajub pakendil efekte (nagu ruumiline UV-punktkate), siis muudab see toote talle atraktiivseks. Ja see on hea uudis kõigile.


Puuteaistingud aitavad impulssoste suurendada

Teine uuring „The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership“, mille 2013. aastal tegid Peck ja Suzanne B. Shu, näitas, et lihtsalt vaatamisega võrreldes suurendas vaatamine ja puudutamine psühholoogilist omanikutunnet ning hinnangut vastavalt 22% ja 24% võrra. Aradhna Krishna, Luca Ciani ja Nilüfer Z. Aydinoglu 2017. aasta uuring „Sensory Aspect of Package Design“ näitas aga, et fooliumiga kaunistatud pakendid suurendasid toote atraktiivsust kuni 2,5 korda.


Kaunistamine – statistika ja turuaruanded


Trükiste kaunistamiste tehnikate lisaeelised teie kui trükiteenuste pakkuja jaoks

Uued kaunistamistehnikad ja digitaalsed lakkimistehnoloogiad, nagu digitaaltrükiste punktkatmine, spetsiaalsete alade esiletõstmine ja 3D-efektide lisamine võimaldavad trükiteenuste pakkujatel loomingulise lähenemise täiesti uuele tasemele viia ning sellest tulenevalt ka tipptasemel hindu seada. Lisage standardsele trükisele kolmemõõtmeline lakk ja fooliumkaunistus ning muudate selle esmaklassiliseks tooteks. 


Kaunistamine – valmisolek rohkem maksta


Kliendid hindavad uuenduslikku lähenemist ja on nõus selle eest ka rohkem maksma. 2016. aasta uuringus „CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing, Keypoint Intelligence“ esitati prinditeenuste pakkujatele järgmine küsimus: „Kui suure lisatasu või protsentuaalse juurdehindluse saate lisada trükise kaunistamise eest võrreldes tavalise CMYK-digitaaltrükisega?“ Euroopas asuvad trükitööde ostjad ütlesid, et oleksid tavalise CMYK-trükisega võrreldes nõus digitaalse trükise kaunistamise eest maksma kuni 89% võrra rohkem. Trükiste ostjad ütlesid, et nõustuksid maksma suurimat lisatasu tekstureeritud (kuni 89%), fooliumi (82%) ja metalsete efektide (51%) eest, mida saab selle tehnoloogiaga luua. Spetsiaalsete värvide (28%), fooliumite (28%) ja tekstureeritud viimistluste (27%) puhul vastas suurim protsent vastanutest, et nad küsivad nende eest 50% või kõrgemat lisatasu. 



Kaunistamine – trükiste kaunistamise eest tasu küsimine


Kaunistuste kasutamine on kasulik kõigi trükitööstuse osaliste jaoks, sest ühest küljest köidavad need tähelepanu müügikohas ja teisest küljest saavad trükiteenuse osutajad küsida toodete turustamisega tegelevatelt ettevõtetelt suuremaid tasusid. 


Pärast turule sisenemist on MGI muutnud trükiste kaunistamise soodsamaks ja seda ei kasutata enam ainult tipptasemel tööde puhul. MGI seeria JETvarnish 3D pakub dünaamilist digitaal- ja ofsettrüki ning prinditud materjalide täiustamist unikaalsete ruumiliste laki- ja fooliumtekstuuride jugatrüki rakendustega. Trükkimist on kasutatud atraktiivseteks ja silmapaistvateks rakendusteks, nagu sisedisain, turismisektori tootekataloogid ja brošüürid, toitlustussektori menüüd ja päevapakkumised, tarbekaupade luksuslikud pakendid, turunduskampaaniate postituskampaaniad ja reklaamid ning paljude muude sektorite tooted. 


Seega, kui soovite olla trükitööstuse esirinnas, siis vajate digitaalset lakkimistehnoloogiat. Võib-olla mõtlete, kuhu see kõik võib edasi areneda? Millised tajud vallutab tehnoloogia järgmisena? Kas uued trükitehnoloogiad suudavad äkki tekitada turismibrošüüris õrnalt randa loksuvate lainete heli või menüüs meeldivat toidulõhna? See tundub võimatu, aga seda öeldi ka taktiilsete trükiste kohta.


Kas soovite äkki arutada mõne meie eksperdiga, kuidas MGI digitaalne lakkimistehnoloogia võiks olla kasulik teie ettevõttele? 

MGI pakub mitmesuguseid lakkimisvalikuid, mis annavad kiiresti teie käsutusse kaunistamistehnoloogia eelised ning suurendavad teie tasuvust. Kui tahate lisateavet selle kohta, kuidas saate meie revolutsiooniliste kaunistustehnikatega trükitööstuse tuleviku investeerida ning soovite võib-olla ka riistvara katsetada, siis klõpsake lingil „Võtke meiega ühendust“ ja räägime peagi teiega lähemalt.

Trükiste kaunistamine

Trükiste kaunistamine

Kombineerige loomingulist funktsionaalsuse ja kasumlikkusega

 MGI JETVARNISH 3D LAKKIMISTEHNOLOOGIAGA saate pakkuda oma klientidele kadestamisväärset ja ökonoomilist uut meetodit liiniväliseks UV-punktkatmiseks, mille abil võite kasutada punktkatmist kõigil digitaaltrükistel ning saate lisada erakordseid reljeefseid 3D-efekte esmaklassiliste kujutise loomiseks. Kõik see kokku loob eredama ja taktiilsema kogemuse, mille eest kliendid on meelsasti nõus rohkem maksma ning kui kombineerite tehnikat veel liinisisese kuumfooliumi mooduliga, siis saavutate veelgi lummavama viimistluse, mis sobib just täiuslikult väikse ja keskmise suurusega tiraažide jaoks. 

Riistvara
hardware icon
MGI JETvarnish 3D tehnoloogia

UV-punktkatmise tehnoloogiaga saate viia oma teenused uuele tasemele ja täiendada nende kvaliteeti ning neid teistest eristada. See on ideaalne lahendus nii ofset- kui ka digitaalsete trükimasinate jaoks. Innovaatiline uus süsteem kasvab koos teie ettevõttega ning suur valik lisafunktsioone tagavad, et see uus investeering sobib täiuslikult teie olemasolevasse tootmiskeskkonda.

Tarkvara
software icon
Konica Minolta tarkvaratooted

Tutvuge arvukate võimalustega, kuidas Konica Minolta tarkvaratooted saavad toetada teie tegevust. Konica Minolta aitab lahendada ettevõttesiseseid probleeme, ühtlustab eri tööstiile ja pakub teie tegevusvaldkonna vajadustele vastavaid tarkvaralahendusi. Konica Minolta jaoks on teie vajadused alati kõige tähtsamad, tänu millele suudab ta täita ka kõige nõudlikumate globaalsete organisatsioonide tarkvaravajadusi. Süsteemi abil saate kontrollida kõigi prindi- või kopeerimistööde kulusid, luua täpsemaid turvameetmeid, mis aitavad tagada, et tundlikud dokumendid ei satu võõrastesse kätesse ning teha palju muud.

Teenused
service icon
Alati teie teenistuses

Meie kogenud ekspertteadmistega spetsialistid vastavad teie kõigile küsimustele ja selgitavad, kuidas toodet kasutada. Meie teenused töötavad teie huvides tugisüsteemis, mille eesmärk on tagada, et teie ja teie ettevõte saaksid lahendusi täielikult kasutada. Pakume laia valikut teenuseid, sh konsulteerimisteenustega kombineeritavaid optimeeritud trükiteenuseid, riist- ja tarkvara juurutamist, dokumentide kulutusi vähendavat töövoo haldamist ning nutikaid turvateenuseid, mis aitavad teie ettevõtet kaitsta.

Kaunistused – viige oma trükised uuele tasemele digitaalse lakkimistehnoloogiaga

Kaunistused – viige oma trükised uuele tasemele digitaalse lakkimistehnoloogiaga

Konica Minolta MGI digitaalsete lakkimislahenduste abil saate pakkuda oma klientidele kasumlikke uusi tooteid ja teenuseid, suurendada igapäevaste prinditööde arvelt müüki ning tasuvust. Selle trükiprotsessiga saate teenuseid isikupärastada ja meelitada ligi uusi kliente, lisada väärtuseid olemasolevatele teenustele, pakkuda suuremat alusmaterjalide valikut (k.a matte või läikivaid lamineeritud pindu, kihilist paberit, plasti, PVC-d ja muid kaetud materjale), lihtsustada töövoogu, lühendada täitmisaega, vähendada kulusid ja teha palju muud. 


Mis on süsteemide JETVARNISH 3DS, JETvarnish 3D ja JETvarnish 3D Evolution pakutava uue digitaalse lakkimistehnoloogia peamised kasutegurid?

Tehnoloogia ikoon

Lakib digitaal- ja ofsettrükiseid

Skannimisfunktsiooni ikoon

AIS SmartScanneri funktsioon

Produktiivsusfunktsiooni ikoon

Suur tootlikkus

Kvaliteedi funktsiooni ikoon

Kaunid surutrüki 3D-efektid loovad tipptasemel kujutise ja luksusliku taktiilse viimistluse

Kiirusfunktsiooni ikoon

Katmine

Kvaliteedi funktsiooni ikoon

Konica Minolta prindipead

Produktiivsusfunktsiooni ikoon

Tootmiskulude analüsaator, tarkvarakomplekt ja HubManager

Kohandamisfunktsiooni ikoon

Eri andmete kasutamine lakkimiseks ja fooliumiga katmiseks

Kvaliteedi funktsiooni ikoon

Silmapaistvad 3D-efektid

Materjali käitlemise funktsiooni ikoon

UV-punktkatmise digimine

Jätkusuutlikkuse funktsiooni ikoon

Valgusioodide kasutamine aitab vähest elektritarbimist veelgi enam vähendada

Request Your Demo

One of our technical experts will demonstrate all the adavantages of digital varnish technology

Book live demo

shaping print to business.

Prokom is the Konica Minolta User Community where you can find market research, information and practical tools, which will help you become better informed, more productive and ultimately more profitable. At Prokom we believe it’s not just about what you make, it’s about what you make possible

Join Prokom

Download research reports

Kas soovite arutada mõne meie eksperdiga, kuidas MGI digitaalne lakkimistehnoloogia võiks teie ettevõttele kasulik olla?

Kas soovite arutada mõne meie eksperdiga, kuidas MGI digitaalne lakkimistehnoloogia võiks teie ettevõttele kasulik olla?

Võtke meiega ühendust

MGI pakub mitmesuguseid lakkimisvalikuid, mis viivad teie loomingulise rolli ja sisendi uuele tasemele ning suurendavad kiirelt teie tasuvust. 


Kui tahate lisateavet selle kohta, kuidas saate meie revolutsiooniliste kaunistustehnikatega trükitööstuse tulevikku investeerida ning soovite võib-olla ka riistvara katsetada, siis klõpsake lingil „Võtke meiega ühendust“ ja räägime peagi teiega lähemalt.

Ühendust võtma

Ühendust võtma
Jah, ma nõustun turunduseesmärkidel kasulikku teavet saama järgmistel viisidel:*

Konica Minolta Baltia praeguste toodete ja teenuste kohta ning teistest sidusettevõtted kontsernis, mis on kohandatud minu isiklikud huvid . Teie andmeid töödeldakse vastavalt meie privaatsuseeskirjadele .
Enter security code:
 Security code

Tekstiväljad, millel on * , on kohustuslikud!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings