Kommunikatsioon ja meedia on tänapäeval üksteisega lahutamatult seotud. Reklaamibürood ja turundusosakonnad on hakanud otsima uusi võimalusi laiema publikuni jõudmiseks. Nad ootavad, et trükiteenuste osutajad pakuksid uusi, nende traditsioonilise rolli piiridest väljapoole jäävaid teenuseid. Trükiteenuste osutajad on samuti mõistnud, et peavad muutuma ning on keskendunud oma toodete ja teenuste valiku laiendamisele, et toetada uusimaid turundustrende.
Selle tulemusel on tekkinud täiuslik tormi, kus digitaalne turundus on liitunud modernse trükiteenusega ning loonud ühise aluse äritegevuse transformeerimiseks ning varasemalt saavutamatutena tundunud eesmärkide saavutamiseks.
Uusima trükitehnoloogia ja turunduse abil saab pakkuda hämmastavalt laia teenuste valikut. Küsimuseks on vaid see, kuidas trükiteenuste osutajad ja turundajad saavad ühise eesmärgi saavutamiseks koostööd teha ning kuidas trükiseid, Internetti, sotsiaalvõrgustike, e-posti ja SMS-e saab omavahel siduda.
Vastuseks võib olla ristmeedia.