Jaga
Kuna sellised dokumendid sisaldavad tehingute kokkuvõtteid või muud juriidilist teavet, siis loetakse ja vaadatakse neid tähelepanelikumalt kui peaaegu kõiki teisi postiga saadetud dokumente. Seetõttu on tehingudokumendid muutunud väga atraktiivseks meediumiks turundusprofessionaalidele, kes otsivad tõhusat vahendit toote või teenuse reklaamimiseks.
Tehingudokumentide teenuste turule on saabud mõndagi uut. Varem lisati koos tehingudokumentidega ümbrikusse lisalehti. Kuid selgus, et see strateegia ei andnud märkimisväärseid tulemusi, sest lisalehed visati pärast ümbriku avamist kohe ära. Nüüd kasutatakse lehele kinnitatavaid lisasid või nn TransPromo lehti. Kinnitatavad lisad paigaldatakse otse tehingudokumendile (nt arvele, pangaväljavõttele või kommunaalteenuse arvele). Kombineerides tehingudokumente reklaamsõnumiga, saate koondada tegevus- ja turundusteabe ühte dokumenti. Pole üllatav, et tänapäeval on see muutunud kiirelt kasvavaks turuks, mis on nüüd väärt miljardeid.
Praegu teenindavad tehingudokumentide valdkonna suurtegijad ainult suuri rahvusvahelisi ettevõtteid. Aga suure potentsiaaliga sektor on ka turg, mis teenindab väikese ja keskmise suurusega ettevõttete vajadusi väiksema mahuga tehingute nišis.
Suurim eelis, mida annab arvete ja väljavõtete kasutamine reklaamsõnumite edastamiseks on see, et neid dokumente avatakse ja loetakse ka tegelikult. InfoTrendsi uuringu „The Future of Multi-Channel Transactional Communications“ kohaselt on kommunaalteenuste arved, pangaväljavõtted ja teavet sisaldavad kirjad tehingudokumendid, mille avamine on kõige tõenäolisem – need avatakse kuni 97% tõenäosusega.
Tehingudokumendid vähendavad kulusid, sest turundussõnum lisatakse tehingudokumentidele. Paberit kasutatakse otstarbekalt ega raisata, sest vaba pinda kasutatakse kasulikult. See strateegia langetab ka tegevuskulusid, sest vähendab vajadust eraldi brošüüride trükkimiseks ja säästab ressursse, sest klient saab näiteks saata olemasolevatele klientidele vähem meilikampaaniate materjale. See tähendab, et ettevõtted kulutavad vähem raha lisareklaamimiseks.
Kui TransPromo on hästi kujundatud, värviline ja sisaldab tähelepanu köitvat teksti lihtsalt loetava sõnumi edastamiseks, siis märkab ja järgib seda tõenäolisemalt rohkem kliente. Kui sõnumis sisalduv teave on lihtsalt mõistetav, siis ei koormata teie kliendi kõnekeskust rohkete kõnede ja päringutega.
Saate genereerida uusi ristmüügi tulusid ning laiendada äritegevust, sihtides ka väiksema mahuga tehingudokumentide nišši. Ja teha kõike seda väga hõlpsalt.
Lisaks saate nii teavitada ka kliente oma muudest teenustest.
Kas otsite parimat digitaalse prindi- ja trükitöö jõudlust? Te olete selle leidnud. Konica Minolta trüki- ja prinditööde riistvara on valdkonna etalon ning need seadmed suudavad pakkuda revolutsioonilist värviliste kujutiste kvaliteeti, ülikiiret mustvalget väljundit ja professionaalseid liinisiseseid viimistlusvalikuid, et täita teie keerukate tööde nõudmisi ja teha palju muud. Olenemata teie ettevõtte suurusest või tegevusvaldkonnast võimaldab meie prindi- ja trükitööde riistvara teil oma prindi- ning trükitööde taristut üles ehitada, digitaalset sisu hallata, rakendada tipptasemel mõõtevahendeid ja tutvuda muude lahendustega, mis aitavad teil töövoogu tundmatuseni muuta.
Tutvuge arvukate võimalustega, kuidas Konica Minolta tarkvaratooted saavad toetada teie tegevust. Konica Minolta aitab lahendada ettevõttesiseseid probleeme, ühtlustab eri tööstiile ja pakub teie tegevusvaldkonna vajadustele vastavaid tarkvaralahendusi. Konica Minolta jaoks on teie vajadused alati kõige tähtsamad, tänu millele suudab ta täita ka kõige nõudlikumate globaalsete organisatsioonide tarkvaravajadusi. Süsteemi abil saate kontrollida kõigi prindi- või kopeerimistööde kulusid, luua täpsemaid turvameetmeid, mis aitavad tagada, et tundlikud dokumendid ei satu võõrastesse kätesse ning teha palju muud.
Meie kogenud ekspertteadmistega spetsialistid vastavad teie kõigile küsimustele ja selgitavad, kuidas toodet kasutada. Meie teenused töötavad teie huvides tugisüsteemis, mille eesmärk on tagada, et teie ja teie ettevõte saaksid lahendusi täielikult kasutada. Pakume laia valikut teenuseid, sh konsulteerimisteenustega kombineeritavaid optimeeritud trükiteenuseid, riist- ja tarkvara juurutamist, dokumentide kulutusi vähendavat töövoo haldamist ning nutikaid turvateenuseid, mis aitavad teie ettevõtet kaitsta.
Teie tootmiskeskkonnale võib olla väga kasulik minna üle uutele trükkimise ja töövoo automatiseerimise meetoditele. Konica Minolta TransPromo lahendused aitavad teil protsesse täiustada ning kasumlikkust ja tootlikust suurendada, vähendades samas viivitusi tootmise ajal. Tehingudokumente saab kohandada individuaalselt nii, et need köidavad inimeste tähelepanu kohe, kui nad ümbriku avavad – saate nii muuta igavad pangaväljavõtted ja kommunaalteenuste arved näiteks kohandatud reklaamsisuks.
Saate tulla vastu klientide ootustele, kasutades eri sidekanaleid
Saate hõlpsalt kohandada tehingudokumente ja luua reklaamsisu
Sisu nutikas tõlgendamine muudab turunduskampaaniad tõhusaks
Täielik kontroll trükkimise ja paberi käsitsemise funktsioonide üle
Säästate aega ja ressursse automaatse levitamisega
Sujuvamaks muudetud protsessid aitavad parandada kogu töövoogu
DIGITAL1234 presents you with four simple steps to more business. Konica Minolta’s business development program has been designed to enable print providers to thrive in their businesses. It takes an opportunity-based approach, showing customers in four practical steps how to identify, assess, justify and implement new business opportunities. All you have to do is register once to obtain all this valuable information – free of any obligation or expense.
Four steps to build your business:
Why does it make sound business sense to look into a specific opportunity for growing your business? We offer a number of White Papers dealing with a wide range of topics, such as Web to Print, Variable Data Printing, Workflow Automation, Inline Finishing and Book Publishing.
How does this business opportunity fit into my existing operational setup? Our Assessment Guides, written by independent industry experts, will help you to assess in practical terms if your business is ready for a particular new business opportunity, for example Web to Print.
How have other print providers profited from a particular new business opportunity? Read how other customers similar to yourself have benefited in case studies from the different business opportunities fields. Then you can judge for yourself if the investment is worthwhile.
Want to ensure successful implementation while avoiding pitfalls which can lead to disappointments? A step-by-step Implementation Guide written by an independent industry specialist will enable you to put the new business opportunity into practice in your company. Because implementing a new business opportunity can be a complex business, of course, we also offer you practical support throughout the implementation stage.
Transpromo või ristmüügi põhisisuks on trüki- või turundussõnumite lisamine tehingudokumentidele, nt arvetele, pangaväljavõtetele või kindlustuspoliisidele. Kuna sellised dokumendid sisaldavad tehingute kokkuvõtteid või muud juriidilist teavet, siis loetakse ja vaadatakse neid tähelepanelikumalt kui peaaegu kõiki teisti postiga saadetud dokumente. Seetõttu on tehingudokumendid muutunud väga atraktiivseks meediumiks turundusprofessionaalidele, kes otsivad tõhusat vahendit toote või teenuse reklaamimiseks.
Kombineerides tehingudokumente reklaamsõnumiga (transpromo), saate koondada tegevus- ja turundusteabe ühte dokumenti. Pole üllatav, et see on muutunud kiirelt kasvavaks turuks, mis on väärt miljardeid.
Praegu teenindavad tehingudokumentide valdkonna suurtegijad ainult suurettevõtteid. Aga suure potentsiaaliga sektor on ka turg, mis teenindab väikese ja keskmise suurusega ettevõttete vajadusi väiksema mahuga tehingute nišis.
Milliseid eeliseid pakub transpromo teie klientidele?
Millist kasu pakub ristmüük teile?
Mitmemiljardise väärtusega turul on nišš transpromo teenuse pakkujatele, kes teenindavad väikeseid ja keskmise suurusega ettevõtteid. Ärge jätke kasutamata võimalust oma müügitulu suurendamiseks!
Do you think transactional might be right for your company? Let's talk about how our joined-up software and hardware solutions could be meeting your needs.