Konica Minolta

Estonian

  • Eesti

Giving Shape to Ideas

Aparaadirikete registreerimine

KLIENDITUGI

Meie klienditugi on ühtne ja alati Teie käeulatuses – võite Konica Minoltas pöörduda igaühe poole, meil on kõigil hea meel Teid aidata!

Aparaadirikete registreerimine

Kui KOOPIAMASIN ei tööta?

Lugege koopiamasina kasutamisõpetust, kus on näidatud koopiamasina ekspluatatsiooni eripärad, sagedamini ettetulevad rikked ning nõuanded, kuidas neid kõrvaldada;

Konsulteerige spetsialistidega või kutsuge kohale meister

Telefonil:  6512 900


küsimused elektroonilise postiga: hooldus(at)konicaminolta.ee, või täitke tabel "hooldusteenuste tellimine".



Kui ei tööta PRINTER, FAKS?

1) Kontrollige kas mittetöötav seade on toitevõrku ühendatud, kas arvutiga ühendamise kaablid ei ole pesadest välja libisenud, kas ei ole otsa saanud seadme tooner või tint, kas keskkonnatingimused (niiskus, temperatuur) ei ületa seadme kirjelduses märgitud lubatud norme.

2) Lugege koopiamasina kasutamisõpetust, kus on näidatud koopiamasina ekspluatatsiooni eripärad, sagedamini ettetulevad rikked ning nõuanded, kuidas neid kõrvaldada.

3) Vaadake, kas Teie probleemi ei ole kirjeldatud leheküljel "Abinõud".

4) Konsulteerige spetsialistidega

Telefonil:  6512 904


küsimused elektroonilise postiga: hooldus(at)konicaminolta.ee, või täitke tabel "hooldusteenuste tellimine".

Püüdke helistada telefoniaparaadilt, mis asub selle arvuti lähedal, millega rikki läinud seade on ühendatud - nii saavad meie töötajad teostada seadme diagnostikat vahetult.

5) Samuti võite tuua rikkiläinud seadme "Konica Minolta" tehnilise hooldusteeninduse keskusesse Tallinnas, Lõõtsa 2B, või "Konica Minolta Baltia" diileri juurde kes teie seadet hooldab.