ETIKETI- JA PAKENDIETTEVÕTETE PROGNOOSID AASTAKS 2022

| 12 jaanuar 2022

Konica Minolta ülevaateid.

Kommentaar: Olaf Lorenz, Konica Minolta Business Solutions Europe, Digital Transformation Division, Senior General Manager, Digital Transformation Division.


Eelseisev aasta pakub etiketi- ja pakendiettevõtetele/konverteerijatele palju uusi võimalusi digitaaltrükkimises, kuna maailm mõtleb ümber ja suundub pärast pandeemiast taastumist stabiilsusperioodile.

 

 

 

Möödas on päevad, mil pakendid ja etiketid olid mõeldud üksnes selleks, et olla kasulikud või praktilised kaupade ja toodete identifitseerimiseks või kaitsmiseks. Eriti digitaalse tootmise levikuga on etiketid ja pakendid nüüd kaubamärgi ja kogu ostukogemuse lahutamatu osa. Muutuvate andmete ja kohandatud, individuaalsete lahenduste kasutamine sillutab pakkujatele teed kasumimarginaali suurendamiseks.

 

Digitaalse tootmise abil väärtusliku turundusvahendi juhtimine

Jätkuvad tehnoloogilised uuendused võimaldavad pakendil jätkuvalt laiendada traditsioonilist funktsionaalset rolli, mis seisneb selles, et pakend või silt, mis tähistab, mida see sisaldab, on väärtuslikuks turundusvahendiks.  Trendid aastaks 2022 hõlmavad täiustatud viimistlust, näiteks kaunistamist, suuremat automatiseerimist, veebipõhist trükkimist ja veebipoode, ning muidugi peatumatut üleminekut analoogsest digitaalseks.

 

Nõudlus suureneb jätkuvalt tervikliku tootmisprotsessi järele, mis hõlmab rohkem kõik-ühes-lahendusi, ning vajadus tootmisseadmete järele, mis vajavad vähem ja vähem kvalifitseeritud operaatorit.

 

Elutähtsad vahendid teabe edastamiseks ja brändi tugevdamiseks

Me teame, et etiketid ja pakendid moodustavad ka edaspidi esmatarbekaupade tarneahelad ning on olulised vahendid teabe edastamiseks ja brändi tugevdamiseks. Tervishoiu-, farmaatsia-, toidu- ja joogisektor on üks sektoritest, kus digitaalne etikettide ja pakendite trükkimine kasvab ka tulevikus.

 

Kaubamärgid kasutavad digitaalset tehnoloogiat ka selleks, et pakkuda suuremat kaasatust ja huvi oma toodete vastu - ja seda kõike jätkusuutlikumas keskkonnas. Kiire reageerimine väikeste koguste tootmisega kõrgelt automatiseeritud süsteemidega on üks viis edu saavutamiseks, mis aitab kaubamärkidel rahuldada oma klientide kiiresti muutuvaid nõudmisi.

 

Tootmise lihtsustamine, et vastata kiiretele nõudmistele

Strateegiate ja taktikate vastavusse viimine konkurentsi ja klientide ootusi mõjutavate jõududega on oluline, samal ajal lihtsustades tootmist, et vastata üha nõudlikuma kliendibaasi kiiretele nõudmistele. Tarkvara on samuti oluline komponent, kui soovitakse suurendada kasumlikkust.

 

Mõelge võimalused ümber, kasutades huvipakkuvaid etiketi- ja pakendilahendusi.

 

Näeme lähedalt, kuidas kaubamärgiomanikud otsivad uuenduslikke ja kaasahaaravaid trükilahendusi kaubandus- ja tööstusrakenduste jaoks. Tänu pühendunud ülemaailmsele toetusele, mida pakutakse kohapeal üle kogu maailma, teeme oma klientide ja kaubamärkidega tihedat koostööd ja aitame neil jätkuvalt printimisvõimalusi ümber mõtestada.

 

E-kaubanduse kasv on kindlasti üks digitaalse pakendi- ja etiketitootmise jätkuva kasvutrendi määrav suundumus tulevikus ning see avaldab suurt mõju töötlejatele. Eelkõige peavad nad olema võimelised kiiresti reageerima ja töötama välja e-kaubandusele omaseid pakendikujundusi, mis lahendavad pigem postimüügi kui jaemüügi olemuslikke probleeme. Samuti on suurenemas versioonide koostamine ja isikupärastamine.

 

Ülemaailmse tehnoloogia pakkujana, kellel on kohalik teenindusstruktuur, näeme eelolevatel aastatel veel märkimisväärseid võimalusi digitaaltrükkimiseks nii etikettide kui ka pakendite tootmisel.

 

Toodete eristamine üha tihedamalt asustatud turul

Seda näivad arvavat ka analüütikud. Smithers Future of Packaging Long-term Strategic Forecasts to 2030 [1] toob välja, et tehnoloogilised täiustused avavad uksed üha enamatele pakendirakendustele. "Üha enam kaubamärke soovivad, et nende pakendid räägiksid tarbijale oma lugu, lootuses, et see paneb nende toote üha tihedamalt asustatud turul silma paistma," öeldakse aruandes. "Isikupärastamine võimaldab kaubamärkidel arendada tarbijaga isiklikku sidet, lootuses, et positiivne suhtlus tähendab tulevikus rohkem müüki."

 

2019. aastal hindas Smithers pakendite digitrükkimise turu väärtuseks 18,9 miljardit dollarit, kusjuures toodetakse kokku 2,54 miljonit tonni. 2024. aastani hinnanguliselt 10,9 % aastane liitkasv ja seejärel sama kiiresti.  [2]

 

 

Pandemic on digitaalse tootmise kiirendaja

"Paratamatu marss" digitaalse tootmise suunas etikettide ja pakendite puhul kiireneb, selgub IDC turuperspektiivist "Kasvuvõimalused digitaalsetes etikettides ja pakendites" (dok nr EUR146199521, august 2021). "Pandeemia on toiminud häirijana ja kiirendajana," seisab aruandes. "Automatiseerimine on veel üks digitaalne hüve. Digitaalsuse poolt võimaldatud lihtsus ja automatiseeritud töövõtted soodustavad ärikasvu. Täiendavate protsesside, nagu digitaalne katmine, digitaalne reljeefiprintimine ja stantsimine, integreerimine aitab protsesside ahelal märkimisväärselt kasvada."

 

Lõplik järeldus: "Tundub, et kaalukausid kaaluvad tugevalt digitehnoloogia kasuks."

 

Digitaalne etikettide ja pakendite tootmine jätkab tugevat edasiminekut

Üks partnerite väljakuulutamise näide, mis tähistab olulist tehnoloogilist sammu edasi, on AlphaJET, maailma esimene ühekäiguline digitaalne tehas 4.0 B1+ press MGI Digital Technology'lt, mis viib trükkimise kuni otsese inline viimistluseni kõik ühes etapis veepõhise UV-värvitehnoloogia abil. Pakendite võimalused on lõputud.

Meie turuliidriks olev AccurioLabel 230 tootmispress, mis kasutab tooner-tehnoloogiat, on jätkuvalt uutmoodi ja me oleme arusaadavalt uhked, et meil on nüüdseks üle 850 paigalduse üle kogu maailma. IDC turuprognoosi Western Europe Digital Label and Packaging Printer Forecast, 2021-2025 [3] kohaselt on meie turuosa digitaalsete etikettide ja pakendiprinterite puhul nüüdseks tõusnud 19,9%-ni nii saadetiste kui ka väärtuse poolest 2020. aastal. Ja see kasv jätkub. Etiketid on turg, kuhu me sisenesime vaevalt viis aastat tagasi, kuid juba praegu oleme hõivanud viiendiku digitaalse etiketi- ja pakendiprinteri turu väärtuslikest printeri saadetistest.

 

IDC [4] andmetel oli 2020. aastal Lääne-Euroopas digitaalsete etikettide ja pakendite (L&P) tootmisprinterite tarnete arv 186 ühikut 97,6 miljoni dollari väärtuses. Lääne-Euroopa digitaalsete L&P-tootmisprinterite turg kasvab aastatel 2020-2025 eeldatavasti 13,1 % aastase kasvutempoga (CAGR). Tooneripõhiste printerite tarned moodustavad endiselt suurema osa L&P-printeritest. Etiketi- ja pakendiprinterite tarned kasvavad eeldatavasti 186 ühikult 2020. aastal 344 ühikuni 2025. aastal.

 

Me kõik tunnistame, et käimasolev Covid-19 olukord on tekitanud enneolematuid probleeme, kuid näost näkku kohtumised on taastumas ja normaalsuse tunne on taastumas. Isiklikud kohtumised on veelgi olulisemad sellistel üritustel nagu ülemaailmne Labelexpo 26.-29. aprillil 2022. aastal Brüsselis, Belgias, kus me oleme saalis 8 (stendid C12 / C19) taas kord märkimisväärselt esindatud ja ootame huviga kliente ja väljavaateid.

 

Lisaks otseüritustele jätkame oma veebipõhise kohaloleku arendamist, kuna aitame partnerluse põhimõttel kujundada klientide ideid - olenemata "kommunikatsioonikanalist".

 

Meie eesmärk on jätkuvalt pakkuda parimat võimalikku teenust kõigile meie klientidele.