IDC Marketscape nimetas Konica Minolta taas ülemaailmsete printimise ümberkujundamise liidriks

| 17 oktoober 2023

Konica Minolta teatas täna, et on nimetatud IDC MarketScape'i uuringus "Leader": Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment (dok #US51146523, august 2023). IDC uuringus hinnati printimise ümberkujundamise turgu IDC MarketScape'i mudeli abil, mis põhineb standardiseeritud parameetrite kogumil, et koostada kõvakopeerimismüüjate võrdlevat analüüsi, võttes arvesse kvantitatiivseid ja kvalitatiivseid aspekte, mis positsioneerivad müüjaid edu saavutamiseks sellel globaalsel turul. Konica Minolta nimetati ka selle turu 2020. aasta müüjate hinnangus Leaderiks.



quotation marks

Oleme uhked, et IDC MarketScape on tunnustanud Konica Minolta olulist tööd, mida ta teeb, et viia oma kliente enam kui 150 riigis läbi nende individuaalsete ümberkujundamisteede, aidates neil saavutada digitaalset küpsust uue tehnoloogia ja oskusteabe kombinatsiooni abil. Üheskoos kasutame pandeemiajärgseid võimalusi, et mitte ainult kasvatada äri, vaid teha seda optimaalse tõhususega.

Olaf Lorenz

Konica Minolta Business Solutions Europe'i rahvusvahelise turundusosakonna juht

IDC MarketScape'i hinnang Konica Minolta kohta tõi välja viis tugevust ülemaailmse printimise ümberkujundamise kategoorias:
 
Intelligentne ühendatud töökoht
Konica Minolta on töömaailma ümbermõtestamiseks loonud tervikliku raamistiku Intelligent Connected Workplace (ICW), et ühendada inimesed, teadmised ja töökohad. See võimaldab nii kohapealset kui ka mobiilset tööd, võimaldades 24/7 juurdepääsu andmetele igal ajal ja igal pool, et aidata kliente nende digitaalsete muutuste teekonnal. Oma ICW-ärifilosoofia raames on ettevõte ühendanud oma printimis- ja IT-teenuste ärid juba mitu aastat. ICW ühendab hallatud printimisteenused, töövoo, infohalduse, hallatud rakenduste, infrastruktuuri haldamise, turvalisuse ja pilveteenused.

Pilvepartnerlused
Konica Minolta on oma pilvelahenduste portfelli jaoks loonud ulatusliku strateegiliste partnerluste võrgustiku. Selle lähenemisviisi keskmes on ülemaailmne suhe Microsoftiga. Konica Minolta Business Solutions Europe on Microsofti pilvelahenduste partner, pakkudes Microsofti enimkasutatavate pilvepõhiste (Azure) ja kohapealsete kontoritehnoloogiate hallatavaid teenuseid.
 
Transformatiivne intellektuaalomand
Konica Minolta enda IP on viinud mitmete pilve, asjade interneti ja uute tehnoloogiate pakkumiste, sealhulgas FORXAI/VSS (turvalisus) ja Dispatcher portfelli (töövoogude automatiseerimise ja printimise haldamise tarkvara) väljatöötamiseni, mis kõik on mõeldud klientide digitaalsete ümberkujunduste toetamiseks.
 
Üleminek kaugtööks pilve
Konica Minolta väljakujunenud üleminek Intelligent Connected Workplace'ile oli aluseks ettevõtte üleminekule pilvele. Ülemaailmne pandeemia ja vajadus minna IT-infrastruktuurilt ja -tegevustelt üle pilvele sobis hästi kokku ettevõtte juba välja öeldud strateegilise algatusega. Samuti aitas see Konica Minolta klientidel integreerida kodust töötamise sujuvalt traditsioonilise kontoritööga.
 
Omandamise ajalugu
Ettevõtte hiljutine omandamislugu on keskendunud eelkõige hallatavale IT-le ja ettevõtte sisuhaldusele, kuid see on hõlmanud ka turvalisust, VoIP-i, BPO-d, vertikaalseid lahendusi ja andmesideteenuseid. Kuigi paljud neist tegevustest said alguse konkreetses piirkonnas, kasutatakse omandatud tehnoloogiaid ja oskusi ülemaailmselt.
 
IDC MarketScape'i aruandes märgitakse, et ettevõtted peaksid kaaluma Konica Minoltat, sest "Konica Minolta juhib kliente läbi nende digitaalse ümberkujundamise teekonna ja saavutab selle tänu terviklikule teenuste ja lahenduste portfellile, mis on kohandatud individuaalsetele klientide vajadustele, sõltumata ettevõtte suurusest, digitaalsest küpsusest või tööstusharust. Samal ajal kui ettevõte jätkab oma IT-teenuste infrastruktuuri ehitamist, on muljetavaldav, et ettevõte hoiab 85% oma klientidest. Kliendid, kes otsivad traditsioonilist kopeerimis-/trükiteenuse pakkujat, kellel on nägemus ümberkujundatud kontorist, võiksid kaaluda Konica Minoltat.

IDC MarketScape'i kohta
IDC MarketScape'i müüjate hindamismudeli eesmärk on anda ülevaade IKT (info- ja kommunikatsioonitehnoloogia) tarnijate konkurentsivõimelisusest konkreetsel turul. Uurimismeetodis kasutatakse ranget hindamismeetodit, mis põhineb nii kvalitatiivsetel kui ka kvantitatiivsetel kriteeriumidel, mille tulemuseks on üks graafiline joonis iga müüja positsioonist konkreetsel turul. IDC MarketScape pakub selget raamistikku, mille abil saab IT- ja telekommunikatsiooniteenuste pakkujate toote- ja teenusepakkumisi, võimeid ja strateegiaid ning praeguseid ja tulevasi turuedukustegureid sisuliselt võrrelda. Raamistik annab tehnoloogia ostjatele ka 360-kraadise hinnangu praeguste ja tulevaste müüjate tugevate ja nõrkade külgede kohta.
 

IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment

Konica Minolta on IDC MarketScape'i uuringus nimetatud "Leader": Worldwide Print Transformation 2023 Vendor Assessment (dok #US51146523, august 2023). IDC uuringus hinnati printimise ümberkujundamise turgu IDC MarketScape'i mudeli abil, mis põhineb standardiseeritud parameetrite kogumil, et koostada kõvakopeerimismüüjate võrdlevat analüüsi, võttes arvesse kvantitatiivseid ja kvalitatiivseid aspekte, mis positsioneerivad müüjaid edu saavutamiseks sellel globaalsel turul.

Loe edasi