Konica Minolta on Microsofti globaalne halduspartner

| 28 märts 2021

Konica Minolta ja Microsofti toodete ühildamine toetab Konica Minolta kliente digitaalsete töökohtade kasutuselevõtul

Konica Minolta omandas uue staatuse, asudes Microsofti globaalseks halduspartneriks. Konica Minolta kontserni peakontor asub Tokyos, ettevõtteid on 50 riigis ning töötajate koguarv ligi 44 000. Globaalne halduspartnerlus Microsoftiga toetab Konica Minolta eesmärki keskenduda senisest efektiivsemalt ettevõtte globaalsele strateegilisele suunale tänu ühiselt välja töötatud valdkonnapõhistele lahendustele ja teenustele, pakkudes väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele (VKE-dele) digitaalse töökoha IT-pilveteenuseid ja lahendusi, mida saab kasutada enamikus riikides, kus Konica Minolta teenused on saadaval.


Konica Minolta IT-ekspertlahenduste arendus ja pakkumine on viimastel aastatel pidevalt suurenenud, seda nii orgaanilise kasvu kui ka strateegiliste omandamiste kaudu. Ühinemiste ja ülevõtmiste suuremaks eesmärgiks on ettevõtte laiendamine, rakendades Microsofti lahendusi.
Hajime Takei, Konica Minolta, Inc. digitaalse töökoha teenusetööstuse tegevjuht ja osakonna president.
Microsoft on meile üha olulisem liitlane. Meie toote- ja teenusearenduse eesmärgiks on alati olnud soov koondada mõlema maailma tippsaavutused. Tahame turule tuua parimat asjatundlikkust, ühendades oma valdkonna know-how – meie printimisseadmed, mida oleme arendanud ja tootnud juba mitu aastakümmet - ja Microsofti tehnoloogia. See eesmärk räägib enda eest ise, tunnistades nii meie pikaajalist suhtlust kui ka ühendatud meeskondade erakordset tööd kõigi oma klientide huvides kogu maailmas.
Hajime Takei, Konica Minolta, Inc. digitaalse töökoha teenusetööstuse tegevjuht ja osakonna president.
Meil on heameel teha koostööd Konica Minoltaga ülemaailmsel tasandil, et aidata kaasa nende kasvule IT-valdkonnas ja avada nende klientidele võimalused üleminekuks digitaalse printimise lahendustele. Microsoft Cloudil on ainulaadne positsioon, mis võimaldab pakkuda hulgaliselt tipptasemel teenuseid ja tooteid, mis toetavad digitaalse töökoha diferentseeritud lahenduste väljatöötamist Konica Minolta poolt.
Casey McGee, Microsoft ISV müügiosakonna asepresident
Kui Konica Minolta 2014. aastal sisenes infohalduse turule, hakati oma klientidele pakkuma Microsoft SharePointi lahendusi. Hiljem lisati lahendused, mis põhinesid tarkvarakomplektidel Microsoft Dynamics 365 ja Microsoft 365 (endine Office 365) ning Microsoft Azure'i kohandatud arendusel. Esmalt keskendus ettevõte Euroopa ja Põhja-Ameerika turgudele; globaalse halduspartnerina on Konica Minolta hiljuti lisanud Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna. Kogu maailmas aitavad täna üle 300 Konica Minolta sertifitseeritud töötaja oma klientidel leida ja rakendada parimaid lahendusi oma ettevõtete ümberkujundamiseks.
Microsofti põhised rakendused sobivad ideaalselt infrastruktuuri, mida VKEd tavaliselt kasutavad. Konica Minolta asjatundlikkus ja kliendivajaduste põhjalik tundmine koos Microsofti intelligentsete teenustega tagab eduka kontorilahenduse eriti väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Lisaks on Konica Minolta ise välja töötanud mitmeid Microsofti pilveteenustel põhinevaid rakendusi, lahendusi ja teenuseid, et rahuldada VKEde sektori klientide mitmesuguseid spetsiifilisi vajadusi.
 
"Liit Microsoftiga võimaldab meil ühendada oma põhipädevused ja usaldusväärsed kliendisuhted kõige paremini kaitstud ja skaleeritava pilvetehnoloogiaga, et olla paindlik lahenduste ehitamisel vastavalt kliendi ettevõtte spetsiifikale," selgitas Konica Minoltat esindav Hajime Takei. "Kasutades nende rakendusi, suudame pakkuda oma klientidele VKEde süsteeme ja funktsioone, mis olid varem saadaval ainult suurematele ettevõtetele. Selle ülemaailmse koostöö kaudu suudame oma klientidele pakkuda veelgi rohkem võimalusi innovatsiooni kiirendamiseks ja eduka lõpptulemuse saavutamiseks. "
 
Individuaalselt koostatud tänapäevased teenused hõlmavad digitaalselt hallatava sisu ja protsesside paljusid funktsioone. Sihtrühmale orienteeritud lahenduste näiteid: automüügiesindusele sobiv „Automotive CRM”, kinnisvaramaaklerile „for.RealEstate” ning sotsiaal- ja valitsusklientidele „for.CARE”. Neid kohandatud lahendusi saab sujuvalt integreerida olemasolevate süsteemidega. "Kuna üle 90% klientidest kasutab Microsofti tehnoloogiat, saame tagada, et meie Microsofti-põhised rakendused sobivad ideaalselt infrastruktuuri, mis meie väikestel ja keskmise suurusega klientidel on tavaliselt juba olemas," lisas ITS-i äriarendusjuht Jaromir Sponar, Microsoft MVP, Konica Minolta Business Solutions Europe.