Jaga
Kommentaar: Olaf Lorenz, Konica Minolta Business Solutions Europe, Digital Transformation Division, Senior General Manager, Digital Transformation Division.
Tootmistrükkimise maailm ei saa kunagi samasugust pealkirju haaravat tähelepanu nagu teised tehnoloogiasektorid, näiteks tehisintellekt (AI) ja asjade internet (IOT), kuid see areneb jätkuvalt tõhusa kommunikatsioonivahendina.
Uue aasta poole liikudes näeme peamiste tegurite hulgas kiirenenud automatiseerimist, kaunistamise suuremat kasutamist ning trükiste veebipõhise ostmise ja veebipoodide arendamise jätkuvat kasvu. Mida me võime kindlalt ennustada isegi nendel ikka veel enneolematutel aegadel, on see, et peatamatu suundumus analoogtootmisest digitaalsele tootmisele jätkub.
Trükis on oluline osa kanaliteülesest kommunikatsioonist.
Nõudlus jätkab suurenemist tervikliku tootmisprotsessi järele, mis hõlmab rohkem kõik-ühes-lahendusi, ning vajadus tootmisseadmete järele, mis vajavad vähem ja vähem kvalifitseeritud operaatorit. Ja printimine mängib jätkuvalt olulist rolli kanaliteüleses kommunikatsioonis, sealhulgas sellistes arenevates valdkondades nagu robootika, asjade internet, tehisintellekt ja mobiilseadmed.
Trükitehnoloogia areng tähendab, et seda kasutatakse ka väljaspool graafilisi ja pakendirakendusi. Seda kasutatakse üha enam sellistes valdkondades nagu tapeet, lamineeritud trükkimine ja dekoor. Tindipritsitehnika, keraamiline trükkimine, trükitud elektroonika, klaas, autotööstus ja transport, bioteadused ja biomeditsiin on valdkonnad, millesse tulevikku vaatavad trükkalid võivad siseneda.
Aidates kaubamärkidel rahuldada oma klientide muutuvaid nõudmisi
Kaubamärgid kasutavad üha enam digitaalset tehnoloogiat, et pakkuda suuremat kaasatust ja huvi oma toodete vastu - ja seda kõike jätkusuutlikumas keskkonnas. Kiire reageerimine väikeste koguste tootmisega kõrgelt automatiseeritud süsteemidega on üks viis edu saavutamiseks, mis aitab kaubamärkidel rahuldada oma klientide kiiresti muutuvaid nõudmisi.
Tootmise lihtsustamine, et vastata kiiretele nõudmistele
Strateegiate ja taktikate vastavusse viimine konkurentsi ja klientide ootusi mõjutavate jõududega on oluline, samal ajal lihtsustades tootmist, et vastata üha nõudlikuma kliendibaasi kiiretele nõudmistele. Tarkvara on samuti oluline komponent, kui soovitakse suurendada kasumlikkust.
Mõelge võimalused ümber, kasutades huvipakkuvaid etiketi- ja pakendilahendusi.
Näeme lähedalt, kuidas kaubamärgiomanikud otsivad uuenduslikke ja kaasahaaravaid trükilahendusi kaubandus- ja tööstusrakenduste jaoks. Tänu pühendunud ülemaailmsele toetusele, mida pakutakse kohapeal üle kogu maailma, teeme oma klientide ja kaubamärkidega tihedat koostööd ja aitame neil jätkuvalt printimisvõimalusi ümber mõtestada.
Digitaalne tehnoloogia saavutab edu
Kõik need suundumused on näited sellest, miks digitaaltrükki peetakse nüüd nii paljude erinevate rakenduste ja turgude jaoks valituks tehnoloogiaks. See tehnoloogia jätkab oma võidukäiku traditsioonilise litotrüki ees. Kommertsprinterid on sunnitud laiendama oma digitrükiteenuste pakkumist, kuna traditsioonilise ofset-/fleksotrüki mahud vähenevad aja jooksul.
See on teema, mis jookseb läbi tööstuse ekspertide analüüside. "Analoogtrüki muutmine digitaaltrükiks jätkub, kusjuures Covid-19 pandeemia kiirendab muutust, kuna turuaeg ja reageerimisvõime on üha olulisemad," seisab Smithersi aruandes "Future of Print to 2030" [1]. "2015. aastal moodustasid digitaalsed meetodid 13,3 % maailma trükituru väärtusest ja 2,3 % trükipinnast, kusjuures suurem osa sellest oli graafilise raamatutrüki, raamatute ja etikettide trükkimisel. Aastaks 2030 on digipakendite sektor märkimisväärselt kasvanud: digipakendite osakaal väärtusest on 23,1% ja see moodustab 6,3% trükimahust. Väärtus on tehnoloogia kasutusele võtvate ettevõtete jaoks auhind."
Digitaalne trükkimine laieneb enamikku trükkimisrakendustesse ning etikettidesse ja pakenditesse. Aruandes [2] märgitakse, et tooner- ja tindiprint on saadaval paljudes vormides, mille igakuine töötsükkel ulatub mõnest tuhandest A4-formaadist kuus kuni sadade miljoniteni.
Areneva trükituru nõuete täitmine
Me Konica Minoltas oleme õigustatult uhked selle üle, et oleme Lääne-Euroopas 2020. aasta turuosa poolest teisel kohal tootmisotstarbeliste lõikelehtede printerite/MFPde tarnete osas, 22,2%, vastavalt IDC uuringu "Western Europe Production Cutsheet Printer MFP Market Share, Growth Opportunities in Inkjet" [3] andmetele. Meie lipulaev AccurioPress C14000 [4] trükib kiirusega 140 A4 lehekülge minutis, mis on esile tõstetud sellepärast, et see on 40% kiirem kui ükski teine Konica Minolta tooneripõhine seade.
Tindiprindi märkimisväärne turupotentsiaal - viimaste aruannete [6] kohaselt kasvab tindiprindi väärtus maailmas viie aasta jooksul kuni 2024. aastani 41 miljardi dollari võrra 118,3 miljardi dollarini (53%) - oli põhjuseks, miks otsustasime käivitada meie AccurioJet digitaalse värvilise UV-tindipritsiga B2+ tootmispressi.
Alates 2016. aasta drupal toimunud ametlikust kaubanduslikust käivitamisest [7] on sellest saanud loomulik sild ofset- ja digipressi vahel. Konica Minolta AccurioJet KM-1e (evolutsioon) esitleti 2020. aasta suvel ja see aitab jätkuvalt edendada suundumusi üleminekul ofset- ja digitaaltrükkimiselt.
Digitaalne kaunistus on peamine kasvutegur
Ka digitaalne kaunistamine on jätkuvalt üks peamisi kasvutegureid tootmistrükkimise turul ja samal ajal kasumlik viis trükiteenuste pakkujatele, kommerts- ja majapidamispindadele, et eristuda konkurentidest. UV-punktlakkidega saab kindlaksmääratud piirkondades kasutada neljavärvilisi digitaal- ja ofsettrükiseid erakordse 3D-haptikaga täiustada.
Kaunistustehnikad ja digitaalsed lakkimistehnoloogiad aitavad trükiteenuste pakkujatel viia loovus uuele tasemele - ja suurendada toodete eest küsitavaid lisatasusid, selgub uuringust [8]. Üheks põhjuseks võib olla see, et eriprintimise ja väärindamisega pakendid tajuvad kvaliteeti rohkem kui 46% kõrgemalt. Samuti suurendab näiteks fooliumiga täiustatud pakend atraktiivsust kuni 2,5 korda võrreldes sama pakendiga, millel puudub kõrgelt nähtav täiustus. [9]
Kohaliku teenindusstruktuuriga ülemaailmse tehnoloogiapakkujana näeme meie tooneri- ja tindipritsitehnoloogiaga digitaaltrükkimise jaoks eelseisvatel aastatel endiselt märkimisväärseid võimalusi kaubandus- ja tööstustrükiturgudel.
Me kõik tunnistame, et käimasolev olukord Covid-19 on tekitanud enneolematuid väljakutseid, kuid isiklikud kohtumised on taastumas ja normaalsuse tunne on taastumas. Kuid me jätkame oma veebipõhise kohaloleku arendamist, kuna me aitame partnerluse kaudu kujundada oma klientide ideid - olenemata "suhtluskanalist".
Meie eesmärk on jätkuvalt pakkuda kõigile klientidele parimat võimalikku teenust.