Uuendused homseks digitaalseks kontoriks - uus bizhub i-Series nutikas MFP-seeria

| 1 august 2019

80 aastat tagasi leiutati täiesti uus toode, mis muudaks revolutsiooniliselt ettevõtete dokumentide käitlemise viisi. Koopiamasin muutis paberi ajastul töö tegemise viisi - muutes protsessid kiiremaks ja vähem töömahukaks. Pärast kaheksat aastakümmet on koopiamasina MFP järeltulija siiski hädavajalik ja sellest on saanud tõeline multifunktsionaalne seade, mis suudab toime tulla digitaalajastu väljakutsetega. Konica Minoltal on julge visioon nutika MFP edaspidisest arengust kui digitaalameti nurgakivist - saades üha intelligentsemaks keskuseks teabe hõivamiseks, töötlemiseks ja levitamiseks. Selle nägemuse ja nii oma strateegia kui ka tehnoloogiliste võimaluste tugevuse demonstreerimise eest tunnistas Konica Minolta IDC juhitud nutika MFP pakkujana oma Lääne-Euroopa nutika multifunktsionaalse perifeerse 2018 müüjahinnangus (dok # EMEA44808019, veebruar 2019).


In nature, fierce competition and uncertain environments mean that evolution is no guarantee of success – and the same is true of product innovation. To succeed, a new product has to best anticipate and meet the needs not only of today’s customers but also of tomorrow’s. This is why insight is so important in product development and was at the heart of the creation of the bizhub i-Series smart MFP range, a completely new range of intelligent MFPs and the biggest launch in Konica Minolta’s recent history.

To develop this new generation, the company drew on its close customer relationships and strong position in IT services in order to address the true needs of businesses and create powerful, secure and yet simple MFPs able to empower the digital office and drive value.

Kliendi digitaalse kontori vajaduste mõistmine

Mida kliendid siis tegelikult nõuavad - ja kuidas arvate, kuidas need vajadused võivad muutuda? Konica Minolta pikaajaline kogemus tööstuses näitab vastuse: klientide jaoks pole nutikaim MFP see, mis pakub kõige pikemat funktsioonide loetelu, vaid pigem seade, mis integreerub kõige sujuvamalt ettevõtte töövoogudesse koos IT-ressursside minimaalsete nõudmistega.

Ainuüksi innovatsioon ei ole vastus. Teadusuuringud on näidanud, et trükitööstus tunnistab innovatsiooni tulevase edu võtmeks - 64% selle valdkonna juhtidest peab seda 2025. aasta ettevõtluskeskkonnaga kohanemise peamiseks nõudeks [1]. Uuendustegevuse huvides ei loo innovatsioon innovatsiooni huvides siiski lahendusi, mis lisavad ettevõtjatele lisaväärtust.

Seetõttu on kliendikesksus Konica Minolta üldises arendusfilosoofias sügavalt juurdunud ja miks arenevate klientide vajaduste mõistmine on tootearenduse lähenemisviisi esimene samm. Konica Minolta viis läbi nutikate MFP-de uue bizhub i-seeria kliendi põhjaliku uurimisetapi. Sellel uurimisprotsessil, millel on kaks miljonit klienti kogu maailmas, on kasu tihedast ja pikaajalisest usalduslikest suhetest, mille ettevõte on klientidega üles ehitanud: kogu maailmast pärit erinevate klientide kaudu oli võimalik koondada märkimisväärne sügavus. Täpsema ülevaate sai sõna otseses mõttes täiendava miili läbimine, sest Jaapanis asuv arendusmeeskond lendas välja, et külastada kliente kogu maailmas, et näha nende tegevust tegevuses, mõista nende töötavasid ja arutada üksikasjalikult tulevasi vajadusi.

Pärast tootearendust oli ülioluline läbi viia ulatuslik kasutajatestimine, tagamaks, et uue põlvkonna MFP-d ei pakuks ainult neid funktsioone, mida kliendid soovivad, vaid töötaksid ka ootusi ületaval viisil.

Iga klient on ainulaadne, nii et paindlikkus on sõidu väärtuse võtmeks

Üks olulisemaid teadmisi, mis on saadud dialoogist klientidega, on see, et lisaks sellistele põhifunktsioonidele nagu printimine ja skannimine - ja eriti digitaalsete töövoogude käsitlemisel - on iga organisatsioon erinev ja tal on erinõuded.

Konica Minolta tegeleb selle mitmekesisusega kahel viisil - sobivate toodete kaudu ja ka võimsa paindlike ja kohandatavate IT-teenuste komplekti abil, mis laiendavad MFP võimalusi äriprotsesside toetamiseks. Konica Minolta tavapraktika kohaselt suhelda iga kliendiga individuaalselt, et arutada nende täpseid vajadusi, et leida sobivad tooted ja teenused, mis nende nõudmistele kõige paremini vastavad, saab aru sellest, kuidas need sobivad iga kliendi ainulaadsete vajadustega.

Uutele nutikatele MFP-dele eelinstalleeritud on Konica Minolta MarketPlace'i kaudu juurdepääs ulatuslikule IT-teenuste ja lahenduste portfellile. See on saadaval 133 riigis ja pakub tellitavat juurdepääsu suurele hulgale kvaliteetsetele rakendustele, mis pakuvad tohutut ruumi nutika MFP ümber ehitatud lahenduse kohandamiseks võimsate tööriistadega, mis kohandavad seda konkreetsele ettevõttele.

Konica Minolta Business Solutions Europe'i tootejuht Maria Kharlampidi kirjeldab selle lähenemisviisi eelist: „Konica Minolta MarketPlace sisseehitatud versiooniga saab uus bizhub i-seeria MFP-de seeria värav võimsatele IT-teenustele ja lahendustele, mis aitavad tööd lihtsustada ja pange digitaalne kontor ellu. ”

Teine hea näide on Dispatcher Phoenix, ainulaadne töövoo tööriist, mis on loodud dokumentide töövoogude loomiseks ja sujuvamaks muutmiseks organisatsioonis dokumentide kogumisest ja töötlemisest levitamiseni. See võimas rakendus ühendab mitu pildistamismeetodit: seda saab juhtida otse bizhubi MFP-paneelilt või vastu võtta andmeid vaatluskausta, e-posti või otsese printimisvoo kaudu. See on MFP-ga täielikult integreeritud, nii et kasutajad saavad skannida dokumente otse oma valitud töövoogu. Samuti saavad nad oma dokumente indekseerida, sirvida oma arvuti kaustade struktuuri, et valida kaust, kuhu need salvestada, kasutada otsinguvälja kuvatavate kaustade loendi kiireks filtreerimiseks ja isegi uute loomiseks. Need funktsioonid lihtsustavad töövooge märkimisväärselt. Tööriist aitab suurendada ka tõhusust: aeganõudvaid ülesandeid saab hõlpsasti automatiseerida, mis välistab vajaduse käsitsi sekkumiseks. Lõpuks pakub Dispatcher Phoenix ka protsessi paremat nähtavust võimalike kitsaskohtade tuvastamiseks.

IT koormuse vähendamine, parandades samal ajal kasutajakogemust

Uus bizhub i-Series pakub edukalt kliendikeskset uuendust tänu tihedale keskendumisele nii IT-osakonnale kui ka lõppkasutajatele.

Konica Minolta uute nutikate MFP-de abil aitab hõlpsat enesediagnostikat sisaldav kaugteenus tagada kiirema tõrkeotsingu ja vajadusel abi saamise. Uus tootevalik on kavandatud ka ennustava hoolduse võimaldamiseks, suure hulga anduritega, mis jälgivad seadmeid ja käivitavad ennetavalt selliste tarbekaupade nagu tooner täiendamise just õigel ajal. Samuti saavad nad vajaduse korral automaatselt helistada tehnikule, et teha keerukamaid hooldustöid. Need võimalused võivad IT-osakondade käest võtta sellised ülesanded nagu varude hooldus ja igapäevane väljaannete haldamine.

Lõppkasutaja kogemuse osas on nutikate MFP-de funktsioon täielikult läbi vaadatud, täiustatud ja intuitiivsed kasutajaliidesed (UI), mis on välja töötatud pärast ulatuslikku kasutajatesti. “Siin oli põhiline praktiline katsetamine,” kommenteeris Maria Kharlampidi. „Hindasime erineva tausta ja tööprofiilidega kasutajarühma esindajate kogemusi, kasutades mitmesuguste olemasolevate seadmete ja prototüüpidega seadme liideste pimeteste. Arendust ja optimeerimist jätkati, kuni testid näitasid uue kasutajaliidese selget eelistust. ”

Selle tulemuseks on vahetu ja intuitiivne kasutajakogemus: kõige sagedamini kasutatavad funktsioonid on alati saadaval kõrgeimal menüütasemel ja neid on lihtne juhtida tuttava tahvelarvuti moodi paneeli kaudu. Samuti on hoolikalt läbi vaadatud füüsiline ergonoomika koos riistvaraga, mis on loodud juurdepääsetavuse ja mugavuse optimeerimiseks. Näiteks pakub kallutatav kuvar 90-kraadist liikumisulatust, et seda oleks hõlpsam vaadata ja ratastooli kasutajatele hõlbustada juurdepääsu.


Andmeturbe üldise vajaduse rahuldamine ekspertpartneriga


Kuigi kõik kliendid on erinevad, tähendab küberturbeohtude pidev eskaleerimine seda, et andmeturbe säilitamine on tänapäeval kõigile ettevõtetele tavaline nõue. Quocirca väljaande Global Print 2025 aruande kohaselt näevad 84% prindiruumi müüjatest seda lõppkasutajate organisatsioonide kõige olulisema investeerimisvaldkonnana praegusest 2025. aastani, isegi ületades pilvandmetöötluse investeeringuid [2].


Organisatsiooni andmeturve peab hõlmama kõiki võrku ühendatud seadmeid, mistõttu peavad üha intelligentsemad MFP-d olema sama turvalised kui kõik muud lõpp-punktid - eriti pidades silmas üha keerukamaid riske. Näiteks näitas Cisco iga-aastane küberturbearuanne, et kõige sagedasemad pahatahtlikud failid on tegelikult failitüübid, mida tavaliselt käsitlevad ka MFP-d, näiteks Office'i failid (38%) ja PDF-id (14%) [3].


Andmete turvalisus oli bizhub i-Series tootevaliku arendamisel põhinõue. Võimalikult kõrge kaitsetaseme saavutamiseks astus Konica Minolta uuendusliku sammu - teha koostööd juhtiva turvapartneri Bitdefenderiga. Bitdefenderi tipptasemel viirusetõrjelahendus on manustatud MFP püsivarasse ja pakub reaalajas kaitset kõigi süsteemi sisenevate ja sealt väljuvate andmete skannimisel. Lahenduse viirusekontrolli mootor jälgib kõiki skannitud faile ja dokumente, mis on sinna ja sealt edastatud reaalajas. See võimaldab ka kõvaketaste automaatset viirusekontrolli ja käsitsi skannimist.


Innovatsioon, mis teenib teid


„Väärtust loovat innovatsiooni ei saa suletud ruumis luua - eriti digitaalmuundumise juhtimisel,” võtab Olaf Lorenz kokku. „Arendades tooteid tihedas koostöös klientidega, teame, et väärtuse loob see, kui tuvastame nende tegelikus töökeskkonnas vajaminevad. Digitaalamet ei tähenda lõputuid võimalusi - see hõlmab kõiki võimalusi, mida kliendid konkreetselt vajavad. See on ka põhjus, miks partnerlus teiste oma ala parimate ekspertide ja rakenduste arendajatega on nii oluline, eriti turvalisuse valdkonnas. Lähtudes pikaajalisest arengust ja tehes tihedat koostööd klientide ja partneritega, jätkab Konica Minolta lahenduste väljatöötamist, et rahuldada muutuvaid vajadusi ja säilitada meie juhtiv positsioon. ”