Kas kaalute oma printimiskulude optimeerimist ja printimise infrastruktuuri turvalist haldamist?

Valige Konica Minolta lahendused oma printimisinfrastruktuuri jaoks


Valige Konica Minolta lahendused oma printimisinfrastruktuuri jaoks.
Optimeerige oma printimiskulusid, hallake tsentraalselt oma printimisinfrastruktuuri ning tagage dokumentide ja andmete turvalisus. Lahendus on moduleeritud, et see vastaks iga ettevõtte vajadustele.

Kutsume teid tasuta konsultatsioonile.

Tõhus kulukontroll ja optimeeritud trükkimiskeskkond


Tänapäeval püüab iga organisatsioon - olgu see siis ettevõte, suurkorporatsioon, ühiskondlik organisatsioon või haridusasutus - oma ärikulusid võimalikult hästi kontrollida.

Väga sageli on trükkimine tähelepanuta jäetud, kuid väga oluline kulufaktor.
Kõikide printimistoimingute täpse ülevaate abil, arvutage välja sellega seotud kulud meeskondade, osakondade ja üksikkasutajate jaoks ning tagage turvaline printimiskeskkond.

 


Eelised ja peamised omadused

Keskne järelevalve



Kogu trükikeskkonna jälgimine ja üksikasjalik aruandlus

Turvaline printimiskeskkon



Volitamata juurdepääs on välistatud, trükitud dokumente ei jäeta printerisse
 

Kaheastmeline autentimine



Autentimine: ID-kaart, PIN-kood, parool

Lihtsustatud IT-hooldus



IT-halduskulude optimeerimine ja printeri lihtsam hooldus

Kulude optimeerimine



Kõik printimiskulud saab omistada algatajatele

Trükkimiseeskirjad



Ettevõtte trükireeglite seadmine, printimine mis tahes printerist võrgus

Eelised ja peamised omadused

Tsentraalne kasutajate ja rollide haldamine

  • Tsentraliseeritud kasutajahaldus: individuaalsete kasutajate ligipääsuõiguseid multifunktsionaalsetes printerites kopeerimiseks, printimiseks, skannimiseks ja faksimiseks saate lihtsalt ning mugavalt hallata tsentraalselt.
  • Kasutajate ligipääsu rollid: administraator saab anda kasutajatele eri tasemel ligipääsu seadmetele ja seadmete funktsioonidele ning tasemeid saab lihtsalt hallata, luues vastavad kasutajarollid.
  • Tsentraliseeritud autentimise haldamine: seadmesse sisselogimiseks saab kasutaja kasutada kaardiga autentimist, kasutaja identimisteavet ja PIN-koodiga autentimist. Administraator määrab, mis tüüpi kasutaja autentimist tuleb kasutada.

Üksikasjalik aruandlus

  • Veebiaruanded: saate lihtsalt luua üksikasjalikke ülevaateid ja paindlikke aruandeid, mis hõlmavad ühe kasutaja või kasutajarühmade toiminguid. See võimaldab jälgida kulusid päeva, nädala või kuu kaupa või ka pikema aja jooksul.
  • Juhtkonna aruanded: automaatsed ja nõudmisel koostatavad aruanded annavad juhatusele põhjaliku ülevaate kogu prindikeskkonnast selgelt struktuureeritud ja lihtsalt mõistetava paigutusega.
  • Aruannete tulemuste eksportimine: aruandeid saab eksportida eri vormingutesse, tänu millele saab tulemusi kiirelt jagada.
  • Automaatne aruandlus: ajastamisfunktsioon, mis loob regulaarse intervalli (iga kuu, kvartal või aasta) järel automaatselt aruandeid veelgi põhjalikuma ülevaate pakkumiseks.

Tasude määramine ja hüvitamine

  • Prinditööde aruandlus ja jälgimine: prinditööde põhjaliku ajaloo koostamiseks saab võrgu kõiki prinditoiminguid jälgida reaalajas. Lisana saadav valikuline Dispatcher Paragoni terminal pakub üksikasjalikku kopeerimis-, skannimis- ja faksimistööde aruandlust (võimalik ka väliste terminalide kaudu).
  • Paindlik kulude jaotamine: administraator saab määrata kasutajaid konkreetsetesse kulukeskustesse. Teise võimalusena saab iga kasutaja valida asjakohase kulukeskuse või projekti enne printimist.
  • Individuaalne hindade arvutamine: eri seadmetele, kulukeskustele ja kasutajatele saab määrada individuaalsed hinnakirjad. Tänu sellele saab prindikulusid arvutada täpselt ka varieeruva prindikeskkonna korral.
  • Kolmandate osapoolte seadmete jälgimine: prinditööde jälgimine võib hõlmata kogu ettevõtte prindikeskkonda, see tähendab, et seda saab kasutada ka teiste tootjate kui Konica Minolta seadmete puhul.

Eelarve ja kvoodi haldamine

  • Lihtne eelarve määramine: administraator saab määrata eri kasutajatele eri eelarved. See aitab piirata teatud kasutajate prinditoiminguid ning hoida printimise, kopeerimise, skannimise ja faksimisega seotud kulud kontrolli all.
  • Perioodiline eelarve lähtestamine: individuaalsetele kasutajatele ja kasutajarühmadele määratud eelarveid on kõige parem hallata kindla intervalli tagant toimuva automaatse lähtestamise või suurendamisega, nii ei kuluta administraator aega sellisele lihtsale ülesandele. Eelarvet või kvooti on samuti võimalik ka käsitsi lähtestada või muuta, mis võimaldab teha erakorralisi prinditöid.
  • Maksesüsteem: Dispatcher Paragon pakub mitmesuguseid mugavaid võimalusi kasutajakontodele vahendite lisamiseks.
    • Raha juurde laadimine kassa kaudu: kassa operaator kogub kasutajatelt raha ja lisab selle seejärel rakenduse Dispatcher Paragon Cash Desk Management kaudu kasutaja kontole.
    • Juurde laadimine iseteeninduse abil: kasutajad saavad maksemasina kaudu lisada raha (münte ja paberraha) otse oma kontole.
    • Juurde laadimine krediitkaardi abil: kasutada saab PayPali või DIBS-i.

Lisateavet leiate meie brošüürist

lae alla

Kas soovite konsultatsiooni?

Täitke see vorm ja me võtame teiega ühendust.