Kasutajate ja kulude haldus

Automaatne kasutusanalüüs ja täpsem kulude arvestus

Tutvuge modernse trükikeskkonnaga, mida on kohandatud teie vajaduste järgi


Väikese ja keskmise suurusega ettevõtete ning rahvusvaheliste korporatsioonide vahel on palju erinevusi.

Igal ühel neist on oma juhtimisstiil, vajadused, kliendid ja eesmärgid. Ükskõik mis organisatsiooni te ka ei esinda, Konica Minolta pakub teile kasutajate ja kulude haldamise lahendust, mis vastab kõigile teie vajadustele. See skaleeritav tarkvara täidab tegelikke vajadusi isegi siis, need ettevõtte arenedes muutuvad.

Lahendused

Lahendused

Kasutajad, kulud ja haldamine

Tsentraliseeritud ettevõtte kasutajate ja uude haldamine vähendab drastiliselt prinditeenuste kulusid – sageli isegi kuni 30% võrra. Saate selle jälgimislahenduse abil nautida kulutõhusat ja modernset prindikeskkonda. Te ei pea tegema suuri investeeringud prinditaristusse: tarkvara toetab Konica Minolta multifunktsionaalseid printereid ja väikseid kontoriprintereid. Kõik see võimaldab teil oma kõiki seadmeid lihtsalt ja tõhusalt kontrollida, olenemata sellest kas olete mõne multifunktsionaalse printeriga väike-ettevõte või rahvusvaheline korporatsioon, millel on kontoreid üle kogu maailma.

Riistvara
hardware icon
Konica Minolta printimise riistvara

Kas otsite parimat digitaalse prindi- ja trükitöö jõudlust? Te olete selle leidnud. Konica Minolta trüki- ja prinditööde riistvara on valdkonna etalon ning need seadmed suudavad pakkuda revolutsioonilist värviliste kujutiste kvaliteeti, ülikiiret mustvalget väljundit ja professionaalseid liinisiseseid viimistlusvalikuid, et täita teie keerukate tööde nõudmisi ja teha palju muud. Olenemata teie ettevõtte suurusest või tegevusvaldkonnast võimaldab meie prindi- ja trükitööde riistvara teil oma prindi- ning trükitööde taristut üles ehitada, digitaalset sisu hallata, rakendada tipptasemel mõõtevahendeid ja tutvuda muude lahendustega, mis aitavad teil töövoogu tundmatuseni muuta.

Tarkvara
software icon
YSoft SafeQ prindihaldus

YSoft SafeQ on ettevõtte prindihalduse lahendus, mille abil saate kontrollida kõiki printimisharjumusi ja -andmeid, et langetada faktipõhiseid otsuseid oma organisatsiooni prindikeskkonna ning -taristu kohta. Kasutage seda tööriista enda hüvanguks, et vähendada printimis-, kopeerimis- ja skannimiskulusid. YSoft SafeQ salvestab seadme asukohast olenemata kogu multifunktsionaalse printeri tegevuse, et anda teile meelerahu ning suurendada turvalisust ja produktiivsust.

Teenused
service icon
Alati teie teenistuses

Meie kogenud ekspertteadmistega spetsialistid vastavad teie kõigile küsimustele ja selgitavad, kuidas toodet kasutada. Meie teenused töötavad teie huvides tugisüsteemis, mille eesmärk on tagada, et teie ja teie ettevõte saaksid lahendusi täielikult kasutada. Pakume laia valikut teenuseid, sh konsulteerimisteenustega kombineeritavaid optimeeritud trükiteenuseid, riist- ja tarkvara juurutamist, dokumentide kulutusi vähendavat töövoo haldamist ning nutikaid turvateenuseid, mis aitavad teie ettevõtet kaitsta.

Juurutage YSofti ettevõtte prindihalduse lahendus, et teha samm tulevikku. Võtke kasutusele moderne prindikeskkond, mis on paindlik, kulutõhus ja turvaline. Kasutajate ja kulude haldamise tööriist viib prinditaristu kontrollimise täiesti uuele tasemele. Kontrollige eelarvet ja jälgige iga kasutaja, seadme või kontori skannimis-, printimis- ja kopeerimiskulusid. Peatage häiriv prindikäitumine ja reguleerige selle järgi oma eeskirju. Selles tsentraaliseeritud prindikeskkonnas on serverirakendus ühendatud kõigi teie võrguseadmete ja ettevõttekataloogiga, mille abil saate seadistada juhtimiseeskirju või rakendada palju tõhusamaid töövoogusid. 


Selle jälgimislahendusega saate hoida sõrme pulsil ka siis, kui teie organisatsioon tegeleb mitmete klientide paljude projektidega. Võite määrata igale ühele arvelduskoodi ja lisada kulud vastavatele projektidele. Nii saate palju hõlpsamalt esitada kliendile arve täpsete prindikulude eest ning ei pea neid pidevalt katma. Kiire ja põhjaliku ülevaate saamiseks võite analüüsida selgeid graafikuid ja haldusaruandeid. Selguse ja tõhususe suurendamiseks saate luua ka ise kohandatud aruandeid. 


YSoft SafeQ on tõhus, paindlik ning põhjalik tööriist kasutajate ja kulude haldamiseks, mis annab teile kõik funktsioonid, mida vajate töövoo lihtsustamiseks, raha säästmiseks ning läbipaistvama kuluaruandluse eeliste kasutamiseks.

   

   

Tehnoloogia ikoon

Täpsem kuluarvestus

Produktiivsusfunktsiooni ikoon

Automaatne kasutusanalüüs

Puutefunktsiooni ikoon

Tsentraalne haldus

Lõpptöötluse funktsiooni ikoon

Kiire ja selge ülevaade kuludest

Kohandamisfunktsiooni ikoon

Suurem turvalisus

Võtke meiega ühendust

Võtke meiega ühendust

Võtke meiega ühendust lisateabe saamiseks

Kohandage oma kasutajate ja kulude haldamise lahendust, et saaksite kasutada kõiki selle funktsioonide eeliseid. Kas te pole kindel, kuidas seda teha? Võtke meiega ühendust lisateabe saamiseks ning meie kogenud spetsialistid vastavad hea meelega kõigile teie küsimustele ja aitavad probleeme lahendada.

Customise your user & cost management solution to fully benefit from all of the functionalities that it offers. Not sure how to do that? Contact us for more information and our experienced specialists will gladly respond to all of your questions.